خانه / نمایش جزییات خبر

ماجرای خوابی که انگیزه شهید مدافع حرم را بیشتر کرد

ماجرای خوابی که انگیزه شهید مدافع حرم را بیشتر کرد
برادران بیدار باشید که امروز جنگ میان اسلام ناب محمدی و اسلام کاذب است.
در پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم ابوذر غواصی قرار داریم. جوانی برخاسته از شهرستان فسا که متواضعانه و عاشقانه زیست و در اولین فرصت، قفس جسم را شکست و به عالم ملکوت شتافت. او رزمنده‌ای دل‌آگاه و با قلبی بزرگ بود که با بصیرت راهی میدان دفاع از حرم شد و سرانجام، 13 فروردین سال 95 در سوریه به شهادت رسید.
مادرش در مصاحبه‌ای گفته بود: «ابوذر برای سوریه رفتن خیلی مشتاق بود، 7 ماه پیش از شهادتش به سفر کربلا رفت و آنجا در خواب می‌بیند که از دست پیامبر اکرم‌(ص) در باغ بسیار زیبایی شربت می‌نوشد و همین خواب انگیزه او برای رفتن را بیشتر می‌کند.»
شهید مدافع حرم ابوذر غواصی در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «برادران بیدار باشید که امروز جنگ میان اسلام ناب محمدی و اسلام کاذب است. امروز دنیای اسلام و شما عزیزان بدانید که دین خدا حد و مرزی ندارد هرکجا که باشد. برای خدا که کاری ندارد دین خود را حفظ کند؛ این امتحانات الهی است. از مردم ایران و تمام مسلمانان جهان خواستاریم به حول و قوه الهی رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی را یاری فرمایند تا تیر حق و عدالت را بر قلب زورگویان جهان نشاند و زمینه ظهور حضرت بقیهًْ‌الله را فراهم آورند.»
۱۴ فروردین ۱۴۰۰
جهان |
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید