خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری یادواره شهدای گمنام در بروجرد

برگزاری یادواره شهدای گمنام در بروجرد
یادواره پنج شهید گمنام شهرستان بروجرد سه‌شنبه نهم آذرماه در سالن زرین‌کوب این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران، یادواره پنج شهید گمنام شهرستان بروجرد که به‌همت پایگاه مقاومت کوثر بسیج بانوان برگزار شد، سرهنگ «علی‌پناه سیفی»، فرمانده سپاه ناحیه بروجرد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به‌ویژه شهدای گمنام، گفت: امسال برنامه‌ریزی لازم برای برپایی 23 یادواره شهدا توسط پایگاههای مقاومت بسیج برنامه‌ریزی شده که این برنامه دهمین یادواره بوده و تا پایان سال نیز 13 یادواره به منظور ترویج فرهنگ شهید و شهادت برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهدا هرگز به‌دنبال نام و نشان نبودند و خالصانه لباس دفاع کیان و تمامیت ارضی کشور و دفاع از ناموس را بر تن کردند و جان خود را فدای آرمان‌های بلند نظام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد، افزود: همه ما امروز وظیفه داریم از آرمان‌های شهدا که در گمنامی تمام با همه چیز وداع کردند و عزت، آزادی، سرافرازی، امنیت و آرامش را امروز برای ما به ارمغان آوردند، دفاع کنیم.

سیفی با اشاره به این‌که جایگاه شهدا ارزشمند و رفیع است، ادامه داد: بانوان ما در راستای حراست از ارزش‌های به دست آمده از خون شهدا وظیفه دارند با جهاد در عرصه حجاب و عفاف مدافع و حافظ خون شهدا باشند.

۹ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۸۹
فاطمه دیانی
۱۳۹۱/۰۴/۱۰ Iran
2
0
0

سلام.خوشحالم که پایگاه ما اینقدر فعاله... یکی از اعضای پایگاه کوثر


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید