خانه / نمایش جزییات خبر

رونمایی از حرم شهدای گمنام مصلی کرج

رونمایی از حرم شهدای گمنام مصلی کرج
با رونمایی از حرم 5 شهید گمنام در مصلای نماز جمعه شهرستان کرج عطر دل انگیز ایثار و شهادت با رایحه خوش بندگی و عبادت در آمیخته شد و فضای معنوی مصلای نماز جمعه بیش از پیش امت خدا جویی کرج را تحت تأثیر قرار می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام و به نقل از ساجد، سرهنگ پاسدار نادر ادیبی در حاشیه این مراسم گفت: از مرداد ماه سال 88 که این چهار شهید گمنام در مصلای نماز جمعه کرج آرام گرفتند این مکان محلی بود که با حضور در مصلای نماز جمعه در مراسم های مختلف مذهبی و مناسبتهای سیاسی حضور فعالی داشتند و بحمدالله با همت برادران ستاد نماز جمعه و به خصوص نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرمان حضرت حجت اسلام و المسلمین حاج آقا محسن کازرونی ساخت این حرم زیبا که برگرفته از معماری سنتی ایرانی و اسلامی می باشد این مکان را محلی برای تجدید میثاق با شهداء قرار داد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس افزود: ما در استان البرز میزبان 58 شهید گمنام در 13 نقطه می باشیم که امیدواریم تا پایان سال 1 حرم دیگر را هم در منطقه اشتهارد آماده بهره برداری نمائیم و گامی هر چند کوچک در تحقق عملی تدابیر مقام عظمای ولایت برادشته باشیم.

ادیبی افزود: رهبر معظم انقلاب در خصوص حرم شهداء گمنام فرموده اند: هر جا که پیکر این عزیزان آرام بگیرد منشاء آرامش و معنویت می باشد.

در این مراسم حجت اسلام و المسلمین حاج آقا محسن کازرونی امام جمعه شهرکرج در جمع خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و مسوولین استان البرز طی سخنانی ضمن برشمردن فضلیت شهید و شهادت گفت: بقول امام راحلمان شهداء امامزداگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است و ما مفتخریم در این مکان مقدس میزبان بهترین بندگان خدا هستیم و خداوند را شاکریم که به ما لیاقت خادمی این شهیدان گمنام را عطا فرمود.

۷ آذر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید