خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری دعای عرفه در جوار شهدای گمنام پادگان عاشورای نجف آباد

برگزاری دعای عرفه در جوار شهدای گمنام پادگان عاشورای نجف آباد
دعای نورانی عرفه در جوار شهدای گمنام پادگان عاشورای نجف آباد برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، روزعرفه،روزمیثاق مردم اصفهان باشهدای گمنام است تا خوشنام ترین بی نام و نشان ها را از یاد نبریم تا مبادا در صف محشر گمنام ترین انسانها باشیم.

در روزعرفه ،روز پیوند عاشقانه و عارفانه خلق بامخلوق، مردم اصفهان خوشنام ترین بی نام ونشان ها را واسطه ای میان خود و معبود خویش قرارمی دهند  تا بواسطه این ستارگان خاکی که آبرومند ترین افراد درنزد پروردگار خویشند، بهترین خواسته ها را از خداوند طلب نمایند. حرمهای مطهر شهدای گمنام سراسراستان اصفهان در روز عرفه میعادگاه همه عاشقان و دلسوختگان مکتب ایثار و شهادت خواهد بود.

در همین زمینه سرتیپ دوم پاسدار محمدتقی امینی فرمانده لشکرعملیاتی زرهی 8 نجف اشرف واقع در شهرستان نجف آباد، از آمادگی کامل این مجموعه برای برگزاری مراسم دعای عرفه در جوار مزار شهدای گمنام پادگان عاشورای نجف آباد خبرداد.

وی گفت: درسالروز شهادت وعروج سردار قافله عشق، سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی و سردارشهید حاج غلامرضا یزدانی و دیگر یارانشان که در عرفه سال 1384پرواز کردند، مراسم دعای روح بخش عرفه درجوار حرم مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزار می گردد. ایشان برگزاری دعای عرفه درکنارمزارشهدای گمنام را فرصتی برای جاماندگان ازقافله عشق به شهادت دانستند که دربین دلبستگی های دنیایی تنها دلخوشی آنها لحظه آسودن در بندگی است.

۲۵ آبان ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید