خانه / نمایش جزییات خبر

رکاب‌زنی دوچرخه‌سوار 75 ساله همدانی تا یادمان شهدای گمنام شلمچه

رکاب‌زنی دوچرخه‌سوار 75 ساله همدانی تا یادمان شهدای گمنام شلمچه
دوچرخه‌سوار 75 ساله همدانی مسیر همدان تا یادمان شهدای گمنام شلمچه را به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان همدان، با دوچرخه رکاب زد.

به گزارش فارس، به مناسبت برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 8 هزار شهید استان همدان، یکی از دوچرخه سواران باتجربه همدانی، مسیر همدان تا یادمان شهدای شلمچه را طی 10 روز با دوچرخه رکاب زد.
حسن دائمی مرد جاده‌های ایران که سابقه رکاب زدن 33 کیلومتر از جاده‌های ایران و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد، در سن 75 سالگی با رکاب زدن مسیر همدان تا شلمچه با حضور در یادمان شهدای شملچه، در کنار مزار شهدای گمنام عملیات کربلای پنج، یاد و خاطره شهدای استان همدان را در حماسه دفاع مقدس گرامی داشت.
وی ضمن برپایی نماز عشق در فضای روحانی یادمان شهدای شلمچه، با آرمان‌های سرافرازان شهید مقاومت دلیرانه ملت ایران در برابر استکبار جهانی و عوامل خود فروخته آنان تجدید میثاق کرد.
حسن دائمی پس از بازگشت در خصوص اقدام نمادین خود گفت: به پاس بزرگداشت شهدای سرافراز دفاع مقدس و شهدای استان همدان در این حماسه سترگ و زیارت مشهد شهیدان شلمچه با رکاب‌زنی به پابوس خاکریزهای معرفت شتافتم و توفیق زیارت این مکان شریف را یافتم.

۲۵ آبان ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید