خانه / نمایش جزییات خبر

نامه سردار باقرزاده به پیتر مائورر در پی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی

نامه سردار باقرزاده به پیتر مائورر در پی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی
آقای مائورر، حداقل انتظار جامعه انسانی جهانی از رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ این است که ضمن محکوم نمودن این اقدام ضد بشری‌، جنایتکارانی که دستشان به خون این شخصیت های برجسته آلوده شده است را رسوا ساخته و متقابلاً شهیدان « حاج قاسم سلیمانی » و « ابومهدی المهندس » را بعنوان چهره‌ها و قهرمانان صلح جهانی به جوامع بین المللی معرفی نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ، در پی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان توسط امریکا در خاک عراق سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نامه ای به رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ نوشت 

متن نامه به شرح زیر می باشد :

 : حضور ریاست محترم کمیته بین المللی صلیب سرخ جناب آقای  پیترمائورر

 با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد(ص) و ا هداء سلام

خبر شهادت« سپهبد حاج قاسم سلیمانی » فرمانده سپاه قدس و « شهید ابومهدی المهندس » نایب رئیس حشد الشعبی عراق را شنیدید. مردم ایران ، عراق و آحاد ملت‌های آزادیخواه جهان این روزها داغدار بزرگترین قهرمانان ایجاد صلح ، امنیت و اقدامات بشردوستانه و اسطوره‌های حمایت از کودکان، زنان و مردان و خانواده‌های مظلوم در اقصی نقاط دنیا هستند .    

سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس تلاش‌های بی شماری در حوزه‌ها و اقدامات بشردوستانه برای کاهش آلام و عوارض روانی و اجتماعی جنگ‌ها در طول دوره خدمت خود بعمل آوردند ، چه در دوران جنگ تحمیلی رژیم  بعثی صدام علیه ایران که با حمایت آمریکای جنایتکار انجام شد و چه در جریان کم کردن شرّ "داعش وحشی" از سر مردم عراق و سوریه و دیگر کشورهای دنیا.

و البته خوب است بدانید حمایت‌های راهبردی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از عملیات جستجوی پیکرهای مطهر شهداء و اجساد قربانیان عراقی باعث تقویت این عملیات شده بود و همچنین نقش بسیار مؤثر شهید ابومهدی المهندس که به طور مستقیم از عملیات تفحص شهداء و اجساد عراقی پشتیبانی می‌نمود؛ به طوری که بخشی از نیروهای حشدالشعبی و ادوات مهندسی این نیرو مدتهاست که در اختیار عملیات مشترک و سه جانبه ایران، عراق و کمیته بین المللی صلیب سرخ قرار دارد.

جناب آقای رئیس‌؛ هزاران خانواده ایرانی که یادگارانشان در مناطق عملیاتی بر جای مانده بودند با حمایت و پشتیبانی این دو شهید عزیز فرزاندانشان را در آغوش گرفتند.

آقای مائورر؛ شما امروز تکیه بر میراث «انری دونان» زده‌اید و بی تردید اگر اکنون بنیانگذار صلیب سرخ جهانی زنده بود، بر سوگ اسطوره‌های مقاومت، اسوه‌های «خدمات بشردوستانه» و حامیان مظلومان جهان و همچنین نابود کننده داعش می‌گریست و این اقدام ضد بشری آمریکا را محکوم می‌کرد.

آقای مائورر، حداقل انتظار جامعه انسانی جهانی از  رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ این است که ضمن محکوم نمودن این اقدام ضد بشری‌، جنایتکارانی که دستشان به خون این شخصیت های برجسته آلوده شده است را رسوا ساخته و متقابلاً شهیدان « حاج قاسم سلیمانی » و « ابومهدی المهندس » را بعنوان چهره‌ها و قهرمانان صلح جهانی به جوامع بین المللی معرفی نماید.

با تشکر

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح

سرتیپ پاسدار سیّد محمّد باقرزاده

 

۱۵ دی ۱۳۹۸
روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین |
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید