خانه / نمایش جزییات خبر

ادای احترام باشگاه استقلال و سرمربی این تیم به شهدای گمنام شلمچه

ادای احترام باشگاه استقلال و سرمربی این تیم به شهدای گمنام شلمچه
پرویز مظلومی سرمربی باشگاه استقلال تهران ظهر روز جمعه (14/8/89) با حضور در یادمان شهدای گمنام شلمچه به مقام شامخ شهیدان سرافراز دفاع مقدس و شهیدان دشت خونین شلمچه ادای احترام کرد.

به گزارش ایسنا، مظلومی در زیارت خود دسته گلی بزرگ را نثار مزار هشت شهید گمنام عملیات کربلای 5 کرد و در گود قتلگاه شهدای خراسانی دشت خونین شلمچه اقامه‌ی نماز کرد.

مظلومی سپس در دفتر یادمان شهدای گمنام شلمچه حضور یافت و با قدردانی از همه‌ی کسانی که در احیای فرهنگ جهاد و شهادت و بزرگداشت شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تلاش کرده‌اند، گفت: مرتبه‌ قبل که توفیق زیارت این مکان شریف را داشتم این مکان گسترده به وجود نیامده بود و خوشحال هستم که به برکت شهدا، این مکان شریف به زیارتگاه ملت قدرشناس ایران تبدیل شده است.

این گزارش می‌افزاید: مظلومی با بزرگداشت یاد و خاطره‌ی شهدای حماسه‌های مقاومت خرمشهر و آبادان از مقام رفیع شهیدان ورزشکار هشت سال دفاع مقدس نیز تجلیل نمود. زائران مشهد شهدای شلمچه به هنگام ادای احترام سرمربی تیم استقلال ضمن قدردانی از این اقدام ارزشی باشگاه استقلال خواستار گسترش فرهنگ ارزشی ایثار حماسه دفاع مقدس در لیگ برتر شدند.

دو سال پیش نیز بازیکنان و مسوولان باشگاه استقلال تهران به هنگام حضور در آبادان برای بازی با صنعت نفت آبادان حضوری خاطره‌انگیز در مشهد شهدای شلمچه و خرمشهر داشتند، به‌طوری که این حضور پرشور بیش از مسابقه‌ی فوتبال در رسانه‌های کشور منعکس شد. پیشتر اعضای تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان نیز با حضور در مشهد شهدای شلمچه با آرمان‌های شهدای حماسه‌ی سال‌های دفاع مقدس تجدید پیمان کرده بودند. جام قهرمانی لیگ برتر که توسط فولاد خوزستان کسب شده بود، نیز در این یادمان نگهداری می‌شود.

پرویز مظلومی سرمربی آبادانی تیم استقلال تهران در پایان زیارت خود در مشهد شهدای شلمچه گفت: ما امروز هرچه داریم مرهون مقاومت و خون‌های این دلاوران است و قهرمانان واقعی این سرافرازان گمنام هستند که پایداری ایران اسلامی مدیون آنها است.

۱۵ آبان ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۹
پیام
۱۳۹۰/۰۲/۱۱ Iran
0
0
0

غریب و خسته و بی نام رفتند...به یادفاطمه گمنام رفتند...ازانهامانده تکه استخوانی...به زهرااقتداکردندورفتند... تقدیم به همه شهدای گمنام


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید