خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر امیر سرلشکر شهید «حسین ادبیان» در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد

پیکر امیر سرلشکر شهید «حسین ادبیان» در کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد
پیکر شهید دوران دفاع مقدس امیر سرلشکر حسین ادبیان از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی کرمانشاه تشییع و در مزار شهدا خاکسپاری شد.

 

 

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر شهید دوران دفاع مقدس «حسین ادبیان» پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی‌فقیه در این استان با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار کرمانشاه از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی تشییع شد و در مزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده شد.



تشییع شهید ادبیان4  

 

تشییع شهید ادبیان   


تشییع شهید ادبیان

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR  نیز به مناسبت تفحص پیکر مطهر شهید حسین ادبیان پس از ۳۸ سال در ارتفاعات بازی‌دراز توسط کمیته‌ی جستجوی مفقودین و برگزاری مراسم تشییع این شهید عزیز در شهر کرمانشاه لوح «قهرمان ارتش اسلام» را منتشر می کند.



شهید ادبیان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۰: «در هفته گذشته ما دو عنصر عزیز، دو قهرمان دو سرباز اسلام را از دست دادیم، دو جوانی که در راه خدا مدت‌های مدید با قاطعیت و با ایمان کامل جنگیده بودند. یکی سروان شیرودی افسر هوانیروز و یکی دیگر سرگرد ادبیان. این دو نظامی مسلمان برای ما خیلی حرفها دارند. وجود این گونه عناصر در ارتش خیلی معنا دارد. مـردم نمیدانند کـه عنـاصر مؤمن و مکتبی در ارتش چه میکنند و چگونه عناصری هستند. این دو قهرمان در راه خدا جنگیدند و شهید شدند.» 

 

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۸
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید