خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری دومین جلسه هیئت شهدای گمنام اسلامشهر

برگزاری دومین جلسه هیئت شهدای گمنام اسلامشهر
دومین جلسه هیئت شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر استان تهران، ششم آبان ماه ، ساعت 20:00، در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک لاله ی شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، دومین جلسه هیئت شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر استان تهران، ششم آبان ماه ، ساعت 20:00، در مسجد امیرالمومنین(ع) شهرک لاله ی شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.

هیئت شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر که در دوم مهرماه سال جاری با سخنرانی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور بسیجی جانباز حاج حسین یکتا و مداحی برادر سید مهدی میرداماد اولین جلسه خود را همراه با مراسم افتتاحیه برگزار نموده بود، اقدام به برگزاری جلسه دوم با سخنرانی رئیس مؤسسه سیره تفحص شهدا، حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری و مداحی برادران مهدی مختاری و سید حسین موسوی کرده است.

یکی از اعضای هیئت امناء این هیئت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام گفت: با توجه به این که هیئت شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر در هر ماه یک جلسه با حضور سخنرانان و مداحان برجسته کشور و با موضوع «شهدا» برگزار می نماید،انگیزه شهروندان خصوصاً قشر جوان شهرستان برای حضور در این مراسم پرشور و قابل توجه می باشد.

وی افزود: علاقه مندان برای تهیه CD های سخنرانی و مداحی جلسات هیئت شهدای گمنام شهرستان اسلامشهر می توانند با شماره 09193184092 تماس حاصل نمایند.

جلسه دوم هیئت شهدای گمنام اسلامشهر

۴ آبان ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۸۹
یه عاشق
۱۳۹۰/۰۴/۲۱ Iran
5
0
0

دمتون گرم خیلی سایت توپیه

آیهان
۱۳۹۰/۰۴/۲۱ Iran
5
0
0

سلام بنده یک مسیحی هستم از اون وقتی که هیت شهدای گمنام اسلامشهر راه افتاد و با آقای سیدحسین موسوی آشناشدم موفق به تحقیق کردن درمورد شعیه شدن اختیاری شده ام ازشماو آقاسید ممنونم.

ناشناس
۱۳۹۰/۰۴/۲۱ Iran
5
0
0

سلام آقا سید واقعا حرف نداره. من که خیلی قبولش دارم از همه لحاظ یا علی مدد


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید