خانه / نمایش جزییات خبر

استمرار عملیات تفحص برای کاوش پیکر های مطهر 4 هزار شهید

استمرار عملیات تفحص برای کاوش پیکر های مطهر 4 هزار شهید
بعد از کشف ابدان مطهر 45 هزار شهید همچنان عملیات تفحص در مناطق عملیاتی شمال غرب، غرب و جنوب برای کاوش پیکرهای طیبه 4 هزار شهید ادامه دارد

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سید محمد باقرزاده  امروز در مراسم تبادل ابدان مطهر شهدا در مرز شلمچه ضمن تقدیر از حضور عشایر عرب خوزستان در مراسم تبادل شهدا گفت: عشایر قهرمان ما همیشه ستون های استوار در دفاع از اسلام، انقلاب و کشور بودند .بیرق یکایک  عشایر در حقیقت پرچم های استقلال و شرف این ملت هستند. امروز به حمد الله برادران  عشایر عرب خوزستان به نمایندگی از ملت بزرگ ایران به استقبال شهدا  در مرز شلمچه  آمدند؛  75 پرستوی خونین بال که به سوی ملت مهاجرت کردند در مناطق  عملیاتی استان های میسان و بصره در طی دوره اخیر عملیات تفحص پیدا شدند. این شهدا مربوط به عملیات های محرم ، رمضان ، کربلای 4 و تک پشتیبانی عملیات والفجر8 هستند که در عملیات تفحص از مناطق زبیدات ، کتیبان و جزیره بوارین کاوش شدند. عملیات تفحص در غرب، جنوب و شمال غرب همچنان ادامه دارد و ان شاءالله تا به آخر این عملیات  ادامه خواهد یافت و به نتیجه نهایی خواهد رسید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در ادامه افزود: بعد از کشف 45 هزار شهیدی که تا الان پیدا شده است ما حدود 4000 شهید دیگر باید پیدا کنیم و تا آنجایی که میسر است این تلاش ادامه پیدا خواهد کرد تا به نتیجه نهایی بینجامد.

۲۷ تیر ۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید