خانه / نمایش جزییات خبر

مرز خسروی در غرب کشور آماده استقبال از ۵۶ شهید دوران دفاع مقدس

مرز خسروی در غرب کشور آماده استقبال از ۵۶ شهید دوران دفاع مقدس
پیکر مطهر و نورانی56شهید دوران دفاع مقدس چهارشنبه 20تیر ماه ساعت10:30از مرز خسروی وارد میهن اسلامی می شود. شهدای گرانقدر پس از ورود به کشور و برگزاری آیین استقبال ،برای انجام عملیات تخصصی شناسایی،به تهران منتقل خواهند شد.

 

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای مطهر و نورانی56شهید دوران دفاع مقدس چهارشنبه 20تیر ماه ساعت10:30از مرز خسروی وارد میهن اسلامی می شوند . این شهدای گرانقدر مربوط به عملیات های ،مسلم بن عقیل(ع)،کربلای6 و تک دشمن در فروردین سال 65 می باشند که از منطقه مندلی واقع در استان دیاله عراق توسط گروههای عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین کشف گردیده اند .برابر هماهنگی های بعمل آمده اجساد 80عراقی کشف شده نیز در این مراسم تحویل مقامات عراقی می گردد .ان شالله و به حول و قوه الهی شهدای گرانقدر پس از ورود به کشور و برگزاری آیین استقبال ،برای انجام عملیات تخصصی شناسایی،به تهران منتقل خواهند شد .

مرزنشینان غیور شهرهای خسروی،قصرشیرین، سرپل ذهاب و روستاهای اطراف نیز همچون گذشته،ضمن حضور پرشور در مراسم،با این شهدای عزیز تجدید پیمان خواهند نمود .

۱۸ تیر ۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۷
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید