خانه / نمایش جزییات خبر

استان اصفهان میزبان 7 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم

استان اصفهان میزبان 7 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم
پیکر پاک و طیبه 5 شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، صبح امروز پیکر طیبه و نورانی 5 شهید دوران دفاع مقدس تازه شناسایی شده و دو شهید مدافع حرم جهت وداع، تشییع و تدفین به استان اصفهان اعزام گردید. 

اطلاعات پنج شهید دوران دفاع مقدس به شرح ذیل می باشد:
شهیدعلی اصغر شبانی سلفی، فرزند علی، متولد ۱۳47 ، اعزامی از استان اصفهان که در جریان درگیری در منطقه عملیاتی نهر عنبر به شهادت رسیدند. 
شهید اصغر ربیعی، فرزند محمدعلی، متولد ۱۳۴۱ ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی کتیبان به شهادت رسیدند. 
شهید محمدآقا جهانگیری، فرزند بهرام، متولد ۱۳۴6 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات نصر۴ و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.
شهید سیف الله آقا طهرانی، فرزند غلام علی، متولد ۱۳15 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی کتبیان به شهادت رسیدند.
شهید غلامرضا یبلویی، فرزند اسفندیار، متولد ۱۳44 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند. 

همچنین لازم به ذکر است پیکر طیبه مدافعین حرم شهید احمد قنبری و شهید حسین آقا دادی به همراه شهدای تازه تفحص شده جهت وداع، تشییع و تدفین به استان اصفهان اعزام گردید.

۱ آبان ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید