خانه / نمایش جزییات خبر

دشمن از ولایت‌مداری ایران در هراس است

دشمن از ولایت‌مداری ایران در هراس است
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از اینکه جامعه ما در زمان غیبت امام عصر (عج) از ولی امر که ولایت ایشان به امام عصر (عج) منتهی می‌شود، اطاعت می‌کنند، در هراس است.

به گزارش خبرگزاری فارس ،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی در هیئت شهدای گمنام که شب گذشته در مسجد جلیلی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار داشت: امام عصر (عج) نقش تربیتی خاص را نسبت به کسی خواهند داشت که آن شخص از تربیت عام قدرشناسی کرده باشند.
وی ادامه داد: همه ما نیازمند تربیت امام هستیم؛ در دوران غیبت امام زمان (عج)، ولی فقیه حاکمیت نظام اسلامی را به دست می‌گیرند و امام زمان (عج) نمی‌گذارند ولی فقیه دچار اشتباه شوند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 30 سال را با حاکمیت ولی فقیه گذراندیم غیر از اینکه ولی فقیه اسلام‌شناس،‌ عادل،‌ مدبر و درستکار باشند، کسی دیگری هست که تدبیر اصل نظام به دست اوست و او حضرت ولی عصر ارواحنا فداه است.
وی اضافه کرد: جامعه‌ای که مقام امامت بر آن اشراف دارد و جامعه‌ای که از این نعمت محروم است، خیلی متفاوت است و امامت مایه حیات جامعه دارند.
حجت‌الاسلام آقاتهرانی خاطرنشان کرد: در زمان انبیا و اولیا الهی مردم این نکته را می‌دانستند که کسی را دارند که حلقه وصل بین خداوند تعالی و بندگان آنهاست، این افراد پیامبر (ص) و امام معصوم (ص) بودند.
وی ادامه داد: بخشی از جامعه ما حقیقتاً ولایت‌مدار هستند و ما موظفیم به اینکه قدر نعمت ولایت را بدانیم و برای قدردانی از این نعمت باید در عمل از ایشان اطاعت کنیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه «أَطِیعُواْ اللّهَ وَأَطِیعُواْ الرَّسُولَ وَأُوْلِی الأَمْرِ مِنکُمْ» افزود: اگر این آیه در جامعه تحقق پیدا کرد خداوند این نعمت را برای ما نگه می‌دارد ولی اگر تحقق پیدا نکند خداوند این نعمت را می‌گیرد و آن وقت در مقابل دشمن بیرونی و شیاطین درمانده می‌مانیم.
وی افزود: امام زمان (عج) این قول را به ما داده‌اند که از همراهی ما غفلت نمی‌کنند و در جامعه کسی را داریم که به لطف خداوند متعال رابط بین جامعه و امام معصوم (ع) است.
حجت‌الاسلام آقاتهرانی بیان داشت: فتنه همیشه در جامعه اسلامی وجود خواهد داشت و در فتنه هر چیزی که مشاهده می‌شود باید با مقام ولایت فقیه تنظیم شویم، زیرا امام عصر (عج) فرمودند آنها حجت من برای شما و من حجت ‏خدا بر آنان هستم، پس در دورانی که امام عصر (عج) در دسترس نیست باید تابع کسی باشیم که جانشین امام هستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از اینکه جامعه ما در زمان غیبت امام عصر (عج) از ولی امر که ولایت ایشان به امام عصر (عج) منتهی می‌شود، اطاعت می‌کنند، در هراس است.

هیئت شهدای گمنام مسجد جلیلی

*شهید صیاد در قنوت نماز برای مقام معظم رهبری دعا می‌کرد

در این مراسم امیر سرتیپ غلامحسین دربندی همرزم شهید سپهبد «علی صیاد شیرازی» با روایتگری از شخصیت شهید، اظهار داشت: ولایت‌مداری محض، برنامه‌ریزی دقیق، اهتمام به نماز اول وقت، ارادت به ائمه اطهار (ع) و خلوص نیت از خصوصیات بارز شهید صیاد شیرازی بود.
وی ادامه داد: بارها شنیده بودم که شهید صیاد شیرازی در قنوت نمازهای واجب برای مقام معظم رهبری دعا می‌کرد.
در هیئت «شهدای گمنام» کتاب «آسمان مال آن‌هاست» با جمع‌آوری مهدی قزلی معرفی شد. بخش دیگری از این برنامه به معرفی شهید سپهید «علی صیاد شیرازی» اختصاص داشت و در ادامه این مراسم معنوی وصیت‌نامه شهید صیاد شیرازی مبنی بر ولایت‌مداری برای حاضران قرائت شد.
به گزارش توانا، «هیئت شهدای گمنام» دوشنبه شب‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، مداحی مداحان اهل‌بیت (ع) و روایتگری راویان دفاع مقدس از جمله محمدحسین یکتا دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مسجد جلیلی واقع در خیابان ایرانشهر میدان فردوسی برگزار می‌شود.

۲۷ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید