خانه / نمایش جزییات خبر

طواف به نیابت از شهدای مدافع حرم خصوصا شهید محسن حججی

طواف به نیابت از  شهدای مدافع حرم خصوصا شهید  محسن حججی
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص شهادت شهید عزیز محسن حججی و شهدای مدافع حرم و همچنین دخالت آمریکا در این جنایت ددمنشانه ، با یادآوری کلام امام خمینی (ره )که فرمودند:
"ما برای کشته شدن حاضریم و با خدای خویش عهد نموده‌ایم که دنباله رویِ امام خود سیدالشهدا باشیم. ای مسلمانانی که در کنار خانه خدا به دعا نشسته‌اید، به ایستادگان در مقابل امریکا و سایر ابرقدرتها دعا کنید"
 از حجاج بیت الله الحرام درخواست کرد :
حج ابراهیمی فرصتی مغتنم برای اعلام انزجار از جنایات هولناک و ددمنشانه داعش با حمایت مستقیم آمریکا در به شهادت رساندن شهید محسن حججی  و دیگر شهدای مدافع حرم  است و بهترین فرصت  برای ادای دین به تمامی شهدایی که خونشان پاکشان ، ضامن بقای انقلاب و حاکمیت اسلام شد .
برهمین اساس از همه حجاج بیت الله الحرام درخواست می کنم: عزیزانی که امسال به حج مشرف شده و یا می شوند و یا بستگانی از آنها به حج مشرف می شوند ؛ درایام تشرف از طرف عموم شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم و ازجمله شهید محسن حججی طوافی بجا آورند.
یادآور می شود شهید محسن حججی اهل اصفهان در منطقه مرزی عراق و سوریه طی یورش داعش، اسیر و دو روز بعد از اسارت همچون سالار شهید اباعبدالله الحسین  علیه السلام به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
یادش گرامی و راهش پر رهرو باد ...
۲۰ اَمرداد ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید