خانه / نمایش جزییات خبر

بیانیه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در خصوص مزار شهدای گمنام دانشگاه

بیانیه دانشجویان دانشگاه خلیج فارس در خصوص مزار شهدای گمنام دانشگاه
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ای کاش به اندازه یک هزارم توجهی که به درخت ابریشم نازنینتان در سکوی پردیس داشتید، متوجه امور بر زمین مانده شهدا بودید.

به گزارش شبکه خبر دانشجو، در این بیانیه آمده است: پنج ماه است که از تشییع باشکوه پیکر مطهر فرزندان امام (ره) توسط امت حضرت خامنه ای در دانشگاه خلیج فارس می گذرد، پنج ماه است که تربت پاک پسران فاطمه زهرا (س) یادآور بقیع بی شمع و چراغ شده است و پنج ماه است که وعده‌های سامان دادن به مزار شهدای گمنام‌ تنها خوراک تبلیغات گاه و بی گاه مسئولان نه چندان مسئول گشته است.

این بیانیه تاکید کرده است: آقایان اگر فرزندان خودتان مرده بودند، برای گذاشتن سنگ قبرشان پنج ماه معطل می کردید؟ پسر شما ارزش بیشتری دارد یا فرزندان روح الله؟ شاید شما هم خیال کرده اید که این شهدا چند تکه استخوان بیشتر نیستند؟

این بیانیه عنوان کرده است: خودتان را به خواب نزنید. مگر قسمتی از مسئولیت بر عهده شما نبود. فردا نزد مادر این شهدا چه جوابی دارید؟ این عمل شما برای ما نه عجیب است و نه تازه؟ مگر نه شما همان‌هایی هستید که قصد داشتید پیکر مقدس فرزندان روح الله را در هر پستویی از دانشگاه ولو در پشت سرویس بهداشتی مسجد دفن کنید؟ مگر نه اینکه شما همان‌هایی هستید که با وقاحت تمام گفتید که قرار گرفتن مزار شهدا در مرکز دانشگاه و در معرض دید عموم باعث افسردگی دانشجویان می شود؟

در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر آمده است: ای کاش به اندازه یک‌هزارم توجهی که به درخت ابریشم نازنینتان در سکوی پردیس داشتید، متوجه امور بر زمین مانده شهدا بودید؛ البته شما گناهی ندارید چون مسیر رفت و آمد شما از سکوی شهدا نمی گذرد، بلکه مسیر پروازتان «تهران –سازمان مرکزی دانشگاه» است.

این بیانیه در پایان از کوتاهی در محضر امام زمان، حضرت روح الله و مادران شهید ابراز ناراحتی کردند.

۲۶ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید