خانه / نمایش جزییات خبر

میزبانی مردم از شهدای تازه تفحص شده در لیالی قدر + عکس

میزبانی مردم از شهدای تازه تفحص شده در لیالی قدر + عکس
در بیش از ۶۰ مسجد در مناطق ۲۲گانه تهران و همچنین شهرستان‌های اسلامشهر و ورامین، پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده جهت زیارت مردم شب زنده‌دار، همزمان با مراسم شب قدر حضور داشتند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا،  همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، مراسم احیا و شب زنده‌داری در مساجد، اماکن زیارتی و امامزاده‌ها برپا بود. مردم شب زنده‌دار در برخی از مساجد استان تهران، میزبان پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده بودند.

در بیش از 60 مسجد در مناطق  22گانه تهران و همچنین شهرستان‌های اسلامشهر و ورامین، پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده جهت زیارت مردم شب زنده دار، همزمان با مراسم شب قدر حضور داشتند. این شهدا که طی عملیات اخیر تفحص در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در کشور عراق کشف شده‌اند، چهارم خرداد ماه از آبراه اروندرود وارد کشور شدند.

تابوت حاوی پیکرهای مطهر این شهدای تازه تفحص شده در شب 21 ماه رمضان مصادف با سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شب 23 ماه مبارک رمضان نیز در مساجد دیگری در تهران، البرز، ورامین، شهرری  اسلامشهر برای زیارت منتقل شده و مردم شب زنده دار، مراسم احیای خود را با حضور این شهیدان برگزار خواهند کرد.

تصاویری از احیا در مساجد با حضور پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در ادامه قابل مشاهده است:

حضور دو شهید گمنام در مراسم احیای مسجد امام حسن وامام حسین و سیدالشهدا تهران
  

حضور دو شهید گمنام در مراسم احیای مسجد حضرت رسول نازی آباد

حضور شهید گمنام در مراسم احیای مسجد حضرت قائم و دوطفلان مسلم اسلامشهر

حضور شهید گمنام در مراسم احیای مسجد امام حسین (ع)  حسن آباد خالصه  اسلامشهر

پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس صبح روز پنج‌شنبه، چهارم خرداد ماه 96  از آبراه اروند وارد کشور شدند. پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و حوالی شهر کوت عراق تفحص شد که در عملیات‌های محرم، خیبر، بدر، کربلای 4 و تک‌های دشمن در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند. 18 نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای4 هستند که در جزیره ام‌الرصاص پیدا شده‌اند. پیکر سه تن از این شهدای غواص با دستان بسته پیدا شده است. همچنین پیکر مطهر جانباز شهید علی محمدرضایی با یک پای مصنوعی اهل قزوین و برادر شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی یکی از این پیکرهای تازه تفحص شده است.

۲۷ خرداد ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید