خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید

پیکر مطهر سه شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید
شهدای شناسایی شده متعلق به استان های تهران و همدان می باشد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، پیکر طیبه و نورانی شهیدان محسن عبدلی ، حمدالله دوستی و محسن رستمی شناسایی گردید.
این شهدای گرانقدر متعلق به استان های تهران و همدان می باشد که در عملیات اخیر تفحص توسط تیم تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف گردیدند.
اسامی این شهدا به شرح زیرمی باشد:
شهید محسن عبدلی
شهید محسن عبدلی، فرزند محمدعلی، متولد ۱۳۴5، اعزامی از استان تهران میباشد. این شهید بزرگوار در سال ۶5 به جنگ اعزام و در عملیات کربلای۶ و در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

حمدالله دوستی

شهید حمدالله دوستی
شهید حمدالله دوستی، فرزند سید عباسعلی، متولد ۱۳۴3، اعزامی از استان تهران میباشد. این شهید بزرگوار در سال ۶5 به جنگ اعزام و در عملیات کربلای 6و در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

محسن عبدی

شهید محسن رستمی
شهید محسن رستمی، فرزند برجعلی، متولد ۱۳39، اعزامی از استان همدان میباشد. این شهید بزرگوار در سال ۶5 به جنگ اعزام و در عملیات کربلای 6و در منطقه عملیاتی سومار به شهادت رسید.

محسن رستمی

لازم به ذکر است همزمان با نخستین مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت "سردار شهید علیرضا شمسی پور" مراسم وداع با این شهدای گرانقدر امروز 13 اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی (ره) استان همدان برگزار خواهد گردید.

 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید