خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد

پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، بهرام دوست پرست پیش از ظهر امروز با اشاره به شناسایی پیکر شهید محسن رستمی اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین  تفحص شده و به وطن بازگشت.
وی افزود: شهید محسن رستمی از شهدای مفقودالجسد لشگر 58 ذولفقار است که  سال 65 به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای 6  شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان بیان کرد: خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید صبح امروز با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین، جمعی از فرماندهان تیپ 316 شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه از این شهید معزز دو فرزند به یادگار مانده است ابراز کرد: این شهید معزز متولد 1339 بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.
دوست‌پرست افزود: مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه 13 اردیبهشت از ساعت 20:30 همزمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار  علیرضا شمسی پور در حسینیه امام خمینی (ره )همدان برگزار می‌شود.
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید  از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین متعاقبا اعلام می‌شود.

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید