خانه / نمایش جزییات خبر

تقدیر و تشکر از حضور بی نظیر دره شهری‌ها در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام

تقدیر و تشکر از حضور بی نظیر دره شهری‌ها در تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام
امام جمعه شهرستان دره شهر: خوشا به سعادت مردم فهیم و انقلابی شهرستان دره شهر که میزبان این میهمانان آسمانی هستند و تکه‌ای از خاک این شهرستان به زیور پیکر مطهر این کبوتران عاشق آراسته گشت.

 فرماندار و امام جمعه شهرستان دره شهر در خصوص تقدیر و تشکر از حضور باشکوه و کم نظیر مردم شهرستان دره شهر در مراسم استقبال و تشییع پیکر سه شهید گمنام دروان دفاع مقدس در تاریخ 19/7/89 پیامی صادر کرده اند که در زیر به آن اشاره می شود:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که این عنایت نصیب مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان دره شهر شد که میزبان پیکر مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس باشد. شهیدان والا مقامی که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان که گرانقدرترین هدیه الهی در کالبد انسان است به راحتی صرف نظر کردند و این گوهر ارزشمند را در نهایت اخلاص با خالق خویش معامله کردند. چه تجارت بسیار بزرگی که هر سه وجه آن یعنی خریدار-فروشنده و کالای مورد معامله در نهایت کمال و پسندیده‌ترین حالات ممکنه خود قرار دارند. چه سعادت عظیمی است.
خوشا به حال آنانی که در این قافله نور سر و جان باختند و خوشا به سعادت مردم فهیم و انقلابی شهرستان دره شهر که میزبان این میهمانان آسمانی هستند و تکه‌ای از خاک این شهرستان به زیور پیکر مطهر این کبوتران عاشق آراسته گشت جا دارد به عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور متدین صمیمانه از حضور پرشور و کم نظیر همه اقشار مردم خصوصا خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، آزادگان سرافراز، روحانیت، فرهنگیان، دانش آموزان، بازاریان،کسبه، کارمندان،دانشگاهیان،کشاورز،عشایر،صنعت گران،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروهای نظامی و انتظامی،مدیران خوب شهرستان، و صدا و سیمای استان در مراسم استقبال و تشییع از پیکر مطهر شهدا که روزهای 18 و 19 مهرماه باعث خلق صحنه های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نمائیم.
حضور گسترده همه اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در تجلیل از مقام شامخ شهدا ، وظیفه مسئولین را مضاعف و بیشتر خواهد نمود.
در پایان بر خود لازم می‌دانیم از توجه ویژه سردار باقرزاده ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور و جناب سرهنگ منتظری مدیر کل محترم حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و حمایتهای استاندار محبوب استان جناب آقای اعلایی صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم.
مهدی همتی/امام جمعه شهرستان
احمد کرمی/فرماندار
19/7/89
۲۲ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید