خانه / نمایش جزییات خبر

زائر چینی/ امنیتی که درکشور ایران وجود دارد بخاطر وجود انقلاب است

زائر چینی/ امنیتی که درکشور ایران وجود دارد بخاطر وجود انقلاب است
شهدای ایرانی آنقدر بزرگ است که انسان نمی تواند آن را درک کند. شهدای ایران با ایثار و از خود گذشتگی آسایش و امنیت را به مردم ایران هدیه دادند و این ایثار عظمت بالایی دارد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، خانم تووارسون گولی مایمایتی «زائر چینی شیعه  از شمال چین» از حوزه علمیه جامعه مصطفی مشهد برای زیارت شهدای تازه تفحص شده در پادگان شهید محمودوند حضور پیدا کردند. ایشان در یک تیم جهادی بودند که به مناطق محروم شادگان برای کمک به محرومین اعزام شدند.
گولی مایمایتی در گفتگویی در خصوص ماموریت تیم جهادی اعزام به مناطق محروم  بیان داشتند؛ آقایان کار عمرانی ساخت مسجد و خانم ها کار فرهنگی انجام می دادند پس از  اردوی جهادی به مناطق عملیاتی آمدند. 
برای اولین بار به این مناطق آمدم . از مناطق شلمچه ،موزه خرمشهر و معراج بازدید کردم.
ایشان همچنین در مورد شهدای ایران چنین اظهار کردند که ؛ وصف شهدای ایران را زیاد شنیده بودم و هر چه تعریف کردند را در این مناطق به چشم خود دیدم
حس خاصی در مناطق دارم و احساس میکنم شهدا را میبینم.
بعضی افراد را دیدم در خاک ها نشستند و گریه می کنند بعد فهمیدم این ها مادر شهدا بودند یا عضوی از خانواده آنها شهید است و درک کردم چه درد بزرگی دارند.
وی همچنین گفت؛ قبلا در مورد انقلاب امام خمینی (ره)  چیزی نمی دانستم. انقلاب جمهوری اسلامی ایران تاثیر خوبی بر مردم ایران گذاشت. مردم ایران خوشبخت هستند و امنیتی که در کشور وجود دارد بخاطر وجود انقلاب است .
از خودگذشتگی و ایثار شهدای ایرانی آنقدر بزرگ است که انسان نمی تواند آن را درک کند. شهدای ایران  با ایثار و از خود گذشتگی آسایش و امنیت را به مردم ایران هدیه دادند و این ایثار عظمت بالایی دارد.
 مایمایتیوقتی در ادامه به توصیف مادر شهدا پرداخت و گفتند؛ رنج مادران شهدا که تا کنون چگونه تحمل کردند احساس میکنم در اینجا حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را می بینم.
توصیه من به جوانان قدردانی نعمت های خدا به خصوص امنیت و آسایشی باشند و قدردان خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها  باشند. 
خواسته من از شهدا این است که همه زائران که از کشورهای مختلف آمدیم به قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) چنگ بزنند و آنقدر انقلابی شوند که وقتی به شهرشان برگشتند راه امام خمینی(ره) و شهدا را ادامه دهند.
۵ فروردین ۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید