خانه / نمایش جزییات خبر

حضور همسران شهدای حزب‌الله لبنان در جمع زائران راهیان نور

حضور همسران شهدای حزب‌الله لبنان در جمع زائران راهیان نور
جمعی از همسران شهدای حزب‌الله لبنان از یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، جمعی از همسران شهدای حزب‌الله لبنان به‌همراه دانشجویان خواهر دانشگاه‌های لبنان در جریان بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور, در معراج شهدای اهواز حضور یافتند و پیکر شهدای گمنام را زیارت کردند.
پیش از این, کاروان 22نفره همسران شهدای حزب‌الله و دانشجویان خواهر دانشگاه‌های لبنان از یادمان‌های طلائیه, شلمچه, کانال کمیل, فکه و دشت ذوالفقاری آبادان بازدید کردند.
چندی پیش سردار علی فضلی، جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور از حضور بیش از 6 هزار زائر خارجی در عملیات عظیم راهیان نور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راهیان نور در طول سال برگزار می‌شود و محدودیتی برای پذیرش زائر ایرانی نداریم؛ زائران خارجی نیز در طول سال با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال‌غرب، غرب، دریا و خصوصاً جنوب حضور دارند.
سردار فضلی با بیان اینکه عملیات عظیم «راهیان نور» از بیش از 54 کشور خارجی میهمان و زائر دارد، اظهار کرد: در سال گذشته جمعیتی قریب به 6 هزار زائر خارجی در این سفر معنوی شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد افزایش یابد.
جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور افزود: همچنین با تشکیل قرارگاه راهیان نور بین‌الملل در ستاد مرکزی راهیان نور مقدمات حضور برای پذیرش حجم بیشتر این زائران در حال انجام است.
۲۱ اسفند ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید