خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس استان اصفهان شناسایی گردید

پیکر مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس استان اصفهان شناسایی گردید
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر پاک و مطهر7 شهید متعلق به استان اصفهان شناسایی گردید.
اسامی شهدای گرانقدر به شرح زیر می باشد:
شهید مرتضی شاه چراغی شهرضایی، فرزند باباخان، متولد سال41، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.
شهید فضل الله پوط انداز ، فرزند محمود، متولد سال46، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.
شهید محمد امینی مورنانی، فرزند حسین، متولد سال35، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیدند.
شهید علی محمدرضایی، فرزند حیدر علی ، متولد سال۴0، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.
شهید سعید نمازی زاده، فرزند احمد ، متولد سال44، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیدند.
شهید منصور علی مهدی آرانی، فرزند علی قلی ، متولد سال44، اعزامی از استان اصفهان(کاشان) که در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه(شرهانی) به شهادت رسیدند.
شهید ماشالله بربط، فرزند گودرز ، متولد سال39، اعزامی از استان اصفهان(سمیرم) که در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
۹ اسفند ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید