خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده/نگاه به جنگ با معرفت الهی باشد

سردار باقرزاده/نگاه به جنگ با معرفت الهی باشد
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در مقابل خط روشن امام و رهبری خط روبه رو خط اعتماد به دشمن، مصرف گرایی و وادادگی فرهنگی و سیاسی است و اینها غافل و یا خائن هستند که می خواهند این مسائل را جابیندازند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردارسید محمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" در مراسم گرامیداشت سرداران و ۹۴۰ شهید شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا فرهنگ قرآنی ماست این یادواره ها عمل به توصیه قرانی است.

وی افزود: دغدغه رهبری این است که فرمودند نگران یادواره شهدا هستم که مبادا تکراری و کم اثر شود، جنگ یک پدیده خاصی بود لذا نگاه به آن باید نگاه خاصی باشد به جنگ باید نگاه با معرفت الهی شود، شهدا سقف را مشخص کردند و ما باید به سمت آن برویم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: برای آنکه به راه شهدا برویم باید بدانیم که از چه مسیری رفتند، کسانی راه را پیدا می کنند که مسیر حرکت این ستارگان را بدانند.
وی عنوان کرد: جنگ عصاره ای از تصمیمات بزرگ و کوچک بود هم در بعد فردی و هم بعد اجتماعی، زمانی که شیپور جنگ نواخته می شود یک ملت مضطر می شود، اضطرار به اینکه مقاومت کنند یا تسلیم شوند.
سردار باقرزاده بیان داشت: ملت ما در جنگ مقاومت کرد در صحنه این جنگ دوستان و دشمنانمان را شناختیم، خانواده های شهدا برای این اینقدر بزرگ هستند چون در کارزار جنگ هرچه را داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
وی تصریح کرد: مدافعین حرمی که امروز سبقت گرفتند دارای جایگاهی بالایی هستند در حالیکه یک عده جاهل متوجه نیستند نه تنها جاهل بلکه خائن هستند و متوجه نیستند که شهدای مدافع حرم در معادلات منطقه چه تاثیری داشتند.
سردار باقرزاده ادامه داد: سردار سلیمانی معذوراتی دارند و نمی توانند صحبت کنند وگرنه ناگفته هایی زیادی است که باید گفته شود که مدافعین حرم چه کارهایی کردند.
وی تصریح کرد: دشمن در نبرد سوریه پذیرفته است که ما در نبردهای جنگی سر هستیم و آنچه ما را سر کرده است عنصر ایمان است، تجهیزات و معادلات را همه دارند اما معادلات قرآن کریم اینها نیست و عنصر تعیین کننده روحیه ایمانی است.
سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: باور داشتن به اینکه یک قدرت برتر ما را یاری می کند در رقم خوردن پیروزی موثر است، جنگ را از لایه های ایمانی باید دید.
وی بیان داشت: امام فرمودند دفاع تکلیف شرعی است ما مکلفیم جلوی دشمن را بگیریم چه پیروز شویم چه نشویم باید حتما دفاع کنیم، دفاع از نگاه امام یک ضرورت عقلی و شرعی بود.
سردار باقرزاده به فرمایشات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس اشاره کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب به مسئله فلسطین می پردازد چون به آرمان فلسطین و آرمان امام(ره) و شهدا وفادار هستند و در حقیقت اسرائیل را همچنان غده سرطانی می دانند، انهایی که کوتاه می آیند چون باور ندارند.
وی بیان داشت: یادواره شهدا مرور درس های امام و شهداست خط امام (ره) پیش روی ماست.
سردار باقرزاده گفت: امروز جوانانی از عراق در سوریه می جنگندند این جنگ عقیده است و جغرافیا نمی شناسد.
وی خاطر نشان کرد: در مقابل خط روشن امام و رهبری خط روبه رو خط اعتماد به دشمن، مصرف گرایی و وادادگی فرهنگی و سیاسی است و اینها غافل و یا خائن هستند که می خواهند این مسائل را جابیندازند.
سردار باقرزاده در ادامه به بیان خاطراتی از تفحص شهدا پرداخت.
۷ اسفند ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید