خانه / نمایش جزییات خبر

غرفه «خمول» به مباحث پیرامون شهدای گمنام و تفحص می‌پردازد

غرفه «خمول» به مباحث پیرامون شهدای گمنام و تفحص می‌پردازد
غرفه «خمول» در نخستین حضور خود در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به معرفی سایت و مباحثی پیرامون شهدای گمنام، مفقودین و تفحص شهدا می‌پردازد.

مدیر اجرایی سایت «خمول» در گفت‌وگو با خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص حضور پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام «خمول» در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، اظهار داشت: غرفه خمول در بخش دفاع مقدس نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال علاوه بر معرفی این سایت فرهنگی و اطلاع‌رسانی، نشست‌های پرسش و پاسخ در زمینه‌های مرتبط با شهدای گمنام و مفقودین را برپا می‌کند.
وی ادامه داد: در غرفه سایت خمول، هدایایی از جمله‌ کارت‌های پستال و بروشورهای فرهنگی تبلیغاتی پیرامون شهدای گمنام و مفقودین به بازدیدکنندگان داده می‌شود و در تلاش هستیم تربت مقتل شهدا را نیز به عنوان تبرک در این غرفه به درخواست‌کنندگان ارائه دهیم.
مدیر اجرایی سایت خمول بیان داشت: نشست‌های مهم دیگری در غرفه سایت خمول با حضور فعالان عرصه تفحص‌ شهدا برگزار می‌شود که به روایتگری و بیان خاطرات در زمینه تفحص شهدا در نقاط جنگی خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: در غرفه سایت «خمول» که وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس است، مباحث شهدای گمنام، مفقودین و تفحص شهدا مطرح می‌شود که خانواده‌های شهدای مفقود و کسانی که در این زمینه‌ها صاحب نظر هستند، در غرفه حضور خواهند داشت و علاقمندان و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از این گفت‌وگوها بهره‌مند شوند.

۱۷ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید