خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر پاک و مطهر 21شهید دوران دفاع مقدس از10 استان شناسایی گردید

پیکر پاک و مطهر 21شهید دوران دفاع مقدس از10 استان شناسایی گردید
این شهدای بزرگوار از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت ، شناسایی شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا به نقل از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر طیبه و نورانی 21شهید دوران دفاع مقدس شناسایی گردید.
این شهدای گرانقدر متعلق به استان های خوزستان، خراسان رضوی، همدان ،فارس، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان،گلستان، مازندران و استان تهران می باشد که از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت شناسایی گردیدند.
اسامی و مشخصات این شهدا به شرح ذیل می باشد:

استان کرمانشاه
شهید مسعود سلیمی، فرزند شریف، متولد 43 ، اعزامی از استان کرمانشاه که در تک دشمن67 و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.

استان فارس

شهید اسماعیل دست بسته، فرزند حسین، متولد 48 ، اعزامی از استان فارس که در عملیات کربلای 4 و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیدند.
شهید محمد رشیدی، فرزند اسماعیل، متولد 43 ، اعزامی از استان فارس که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیدند.

استان اردبیل

شهید ستار احمدی، فرزند احمد، متولد 46 ، اعزامی از استان اردبیل که در درگیری و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسیدند.

استان اصفهان

شهید عبداله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد 46 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.
شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد 47 ، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.
شهیدغلامعلی رضایی کوجانی، فرزند حاج بابا، متولد 30 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم ، منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسید و در قبرستان الرمادی کشف گردید.
شهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد 40 ، اعزامی از استان اصفهان( کاشان) که در عملیات والفجر 1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

استان گلستان

شهید محمود شهرکی، فرزند احمد، متولد 49 ، اعزامی از استان گلستان(مینودشت) که در تک دشمن67 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیدند.

استان خوزستان

شهید عبدالغفور کاظمی بره بیچاست، فرزند ملکی، متولد 33 ، اعزامی از استان خوزستان که در درگیری محور شوش دزفول به شهادت رسید و در قبرستان الکرخ کشف گردید.

استان همدان

شهید جمشید طهماسبی، فرزند ملک میرزا، متولد 42 ، اعزامی از استان همدان که در عملیات عاشورا میمک در شیار نی خزر به شهادت رسیدند.
شهیدقوام کیانی، فرزند مراد، متولد 42 ، اعزامی از استان همدان که در عملیات رمضان منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و در قبرستان الکرخ کشف گردید.
شهید احمد روستائی، فرزند کاظم، متولد 42 ، اعزامی از استان همدان که در عملیات مطلع فجر در منطقه عملیاتی گیلانغرب به شهادت رسید و در قبرستان الکرخ کشف گردید.

استان خراسان رضوی

شهید علی اکبر کرمانی، فرزند حسین، متولد 46 ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات والفجر8 منطقع عملیاتی فاو به شهادت رسید و در قبرستان الکرخ کشف گردید.
شهید سید مرتضی طباطبایی، فرزند سید احمد، متولد 48 ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
شهید حسن آزادی، فرزند محمدابراهیم، متولد 34 ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
شهید ابوالفضل روشنک، فرزند محمدرضا، متولد 42 ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.
شهید نجیب الله معصومی، فرزند گل محمد، متولد 18 ، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

استان مازندران

شهید رمضان موسی نژاد گل چالی، فرزند سید جلیل، متولد 39 ، اعزامی از استان مازندران که در درگیری خرمال به شهادت رسید و در قبرستان الرمادی کشف گردید.
شهید محمد تقی رسولیان شیادهی، فرزند رمضانعلی، متولد 45 ، اعزامی از استان مازندران که در عملیات والفجر6 ، منطقه عملیاتی چیلات دهلران به شهادت رسید و در قبرستان الکرخ کشف گردید.

استان تهران

شهید قربان ناظری، فرزند سید فتحعلی، متولد 46 ، اعزامی از استان تهران که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

۱۸ مهر ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید