خانه / نمایش جزییات خبر

عراق و ایران هنوز هم با مشکلات ناشی از این وحشی گری ها دولت سابق عراق مواجه هستند

عراق و ایران هنوز هم با مشکلات ناشی از این وحشی گری ها دولت سابق عراق مواجه هستند
معاون وزیر دفاع جمهوری عراق: بر اثر حملات وحشیانه گروهک تروریستی داعش، عراقی ها هم هر روز شهید می دهند و در اینجا جا دارد که تشکری از دولت و مردم ایران داشته باشیم به خاطر حمایت های مستمر از مقامات و مردم عراق برای مقابله با این گروهک تروریستی .
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، اجلاس سه جانبه ایران، عراق و کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران برگزار گردید. در حاشیه این اجلاس از خانواده های سه شهید اخیر تفحص شهدا، شهیدان فرزاد زنگنه، علیرضا شمسی پور، محمد پازوکی و جانباز تفحص برادر علیرضا گلمحمدی تجلیل به عمل آمد.
ژنرال حازم" معاون وزیر دفاع جمهوری عراق"در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای اخیر تفحص(شهیدان فرزاد زنگنه، علیرضا شمسی پور، محمد پازوکی و جانباز تفحص برادر علیرضا گلمحمدی) اظهار داشت: مایه ی غم و اندوه بسیار ماست که درحضور خانواده های شهدای کمیته جستجوی مفقودین هستیم و تنها کاری که از دستمان بر می آید این است که دعا کنیم این شهدای عزیز، نزد خداوند در بهشت جاودان باشند و درواقع این ها همه ناشی از افعال ناپسندانه و وحشی گری هایی است که رژیم قبل در عراق مرتکب شده و ما هردو کشور عراق و ایران هنوز هم با مشکلات ناشی از این وحشی گری ها و نامردمی های دولت سابق عراق مواجه هستیم.
وی در ادامه گفت: مایلم اعلام کنم که مشابه از جان گذشتگی های شهدای ایرانی را در عراق هم شاهد هستیم. بر اثر حملات وحشیانه گروهک تروریستی داعش، عراقی ها هم  هر روز شهید می دهند و در اینجا جا دارد که تشکری از دولت و مردم ایران داشته باشیم به خاطر حمایت های مستمر از مقامات و مردم عراق برای مقابله با این گروهک تروریستی .
حازم در سخنان خود اذعان داشت: از کمیته بین المللی صلیب سرخ به خاطر ادای احترام به خانواده های شهدا تشکر می کنم، زیرا این ادای احترام ظاهرا کار ساده ای است اما در عمل نتایج عمیقی در پی خواهد داشت، درضمن از سردار باقرزاده هم تشکر می کنم ، هم به خاطر کمک های امروز و هم به خاطر ادای احترامی که در این جا به شهدا شد.


سردار باقرزاده/ تفحص شهدا وظیفه انسانی و اخلاقی و بشری است

گزارش تصویری/ تجلیل از خانواده های شهدای اخیر عملیات تفحص

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید