خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای تفحص قهرمانان بشر دوستی هستند

شهدای تفحص قهرمانان بشر دوستی هستند
مسئول دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران: شهید محمد پازوکی شهید فرزاد زنگنه و شهید علیرصا شمسی پور همه ی این سه شهید در واقع آرزو و این تعهد را داشته اند که پیکر های دیگر شهدا را کشف کنند و این شهدای جنگ را به خانه برگردانند تا مایه تسکین آرامش روح و روان خانواده های شهدای جنگ تحمیلی را فراهم بکنند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، اجلاس سه جانبه ایران، عراق و کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران برگزار گردید. در حاشیه این اجلاس از خانواده های سه شهید اخیر تفحص شهدا، شهیدان فرزاد زنگنه، علیرضا شمسی پور، محمد پازوکی و جانباز تفحص برادر علیرضا گلمحمدی تجلیل به عمل آمد.
 پیرمارتین "مسئول دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران" در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای اخیر تفحص(شهیدان فرزاد زنگنه، علیرضا شمسی پور، محمد پازوکی و جانباز تفحص برادر علیرضا گلمحمدی) اظهار داشت: این افراد ماموریت بشر دوستانه ای را در دستور کار خود داشته اند که و یک مقصد الهی را دنبال می کردند.
شهید محمد پازوکی شهید فرزاد زنگنه و شهید علیرصا شمسی پور همه ی این سه شهید در واقع آرزو و این تعهد را داشته اند که پیکر های دیگر شهدا را کشف کنند و این شهدای جنگ را به خانه برگردانند تا مایه تسکین آرامش روح و روان خانواده های شهدای جنگ تحمیلی را فراهم بکنند.
وی در ادامه بیان داشت، من احساس شما خانواده محترم شهدا را درک می کنم و میزان رنج و ناراحتی که به دلیل از دست دادن عزیزانتان دارید ولی در واقع شما بایدافنخار کنید به این افراد شجاع و آنها را پسر خودتان بدانید.
وی یادآور شد، کمیته بین المللی صلیب سرخ به دلیل رسالت بشر دوستانه ای که بر دوش دارد و سعی و تلاش می کند که رنج و عذاب و آلام خانواده های شهدا را تسکین دهد و این کمیته در سراسر جهان فعال است تا از تلاش های کسانی مثل پسران شما حمایت کند به همین دلیل است که ما این فرصت مهم رو مغتنم می شماریم تا دستاورد ها و اعمال مهمی که این شهدا داشته اند رو قدردان باشیم.
مارتین خاطر نشان کرد، یاد و خاطره شما و پسران شما هم در اینجا و هم در همه جا گرامی داشته خواهد شد و این یاد و خاطره تا ابد در ذهن ما خواهد ماند و آنها قهرمانان بشر دوستی هستند که برادران کمیته بین المللی صلیب سرخ خواهند بود.


سردار باقرزاده/ تفحص شهدا وظیفه انسانی و اخلاقی و بشری است

گزارش تصویری/ تجلیل از خانواده های شهدای اخیر عملیات تفحص

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید