خانه / نمایش جزییات خبر

روایت سردار باقرزاده از کشف بقایای مقر منافقین در زبیدات + تصاویر

روایت سردار باقرزاده از کشف بقایای مقر منافقین در زبیدات + تصاویر
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: بچه‌های تفحص در جریان کاوش پیکر مطهر شهداء در منطقه زبیدات با سنگرها و مقر منافقین مواجه شدند که این روزها سالگرد شکست سنگین آنها را در جریان عملیات مرصاد یادآور بودیم.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، منافقین طی هشت سال جنگ تحمیلی ایران با رژیم بعث، مقرهای مختلفی در مرز ایران و عراق داشتند که مقر آنها در زبیدات یکی از این مقرها محسوب میشد. مقر منافقین در منطقه زبیدات نیز همچون برخی دیگر از مقرهای آنان بعد از مدتی تخلیه شده و بلااستفاده ماند و امروز مخروبهای بیشتر از آن باقی نمانده است.
بعد از عملیات تفحص گروه جستجوی مفقودین در منطقه عملیاتی زبیدات، سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به ایام بزرگداشت عملیات مرصاد و همزمانی آن با عملیات کاوش در زبیدات به بیان مطالبی در مورد بقایای ساختمان منافقین در منطقه زبیدات پرداخت و گفت: «این الذین العمالقة و ابناءالعمالقة این الجبابرة و ابناء الجبابرة این اهل مدائن الرس الذین قتلوا النبیّین واطفء و نور المرسلین این الذین عسکر و العساکر و مدنوا المداین، این الذین قالوا من اشد منّا قوة واکثر جمعاً... .

اینها فرازهایی است از کلمات نورانی امیرالمؤمنین امام المتقین علیبن ابیطالب علیه السلام که بهطور استفهامی فرمودند تا همگان عبرت بگیرند و البته بچههای تفحص در جریان کاوش پیکرمطهر شهداء در منطقه زبیدات با سنگرها و مقر منافقین مواجه شدند، که این روزها سالگرد شکست سنگین آنها را در جریان عملیات مرصاد یادآور بودیم.

اکنون از باب عبرتآموزی تصاویر مقر این تروریستهای مفلوک و آواره و وطنفروش را میفرستم تا ترجمانی باشد بر کلام نورانی امام علیه السلام، بهراستی منافقین کجا رفتند؟ جز به جهنم؟! منافقینی که امروز زندگی انگلوار خود را در دامان اربابان آمریکایی و اروپاییشان میگذرانند، به هوش باشند، در آیندهای نهچندان دور بهحول و قوه الهی تصاویر مقرهای کنونی آنها نیز در اروپا و از جمله فرانسه توسط مردمان آزاده به نمایش گذاشته خواهد شد».

تصاویر بقایای بهجامانده از مقر منافقین در منطقه زبیدات در ادامه میآید:


زبیدات  


زبیدات  

زبیدات  


زبیدات


۷ اَمرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۷ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید