خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده/فرهنگ شهید وشهادت ازمرزهای ایران اسلامی بیرون رفته است

سردار باقرزاده/فرهنگ شهید وشهادت ازمرزهای ایران اسلامی بیرون رفته است
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز فرهنگ شهید و شهادت از مرزهای ایران اسلامی بیرون رفته و در کشورهای دیگر نیز مشاهده می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده در آیین شبی با شهدا در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج، افزود: فرهنگ شهادت به کشور عراق منتقل شده است.
وی با بیان اینکه اینها صلابت ها و درس های ملت ما است، افزود: امروز جوانان عراقی در سوریه هم می جنگند.
وی تاکید کرد: این جنگ خاک نیست بلکه جنگ مکتبی و عقیدتی در مقابل پلشتی هایی است که به نام اسلام می خواهند اسلام را بکوبند.
سردار باقرزاده با اشاره به اینکه در زندگی شهدا یک چیز بعد از ایمان درخشش دارد و آن عزم است، اظهار کرد: امروز عزم بر این است که دست آمریکا از مقدرات کشورهای اسلامی قطع شود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به درگیری های اخیر غرب کشور اشاره کرد و گفت: جواب سختی به مزدوران آل سعود و آمریکا داده شد.
وی ادامه داد: مردم این امنیت را با خون عزیزانشان به دست آورده اند و آن را به این آسانی از دست نمی دهند.
وی گفت: مردم می دانند بدون امنیت و آزادی، کار و هیچ یک از امورات زندگی پیش نمی رود.
وی تاکید کرد: اگر نیروهای مسلح نیز در دفاع از امنیت و تمامیت ارضی کشور کوتاهی کنند که نمی کنند، مردم خود امنیت را حفظ خواهند کرد.
وی با طرح این پرسش که آیا آنها فکر کرده اند که مردم خواهان داعش یا مزدوران آل سعود هستند، ادامه داد: به غیر از کلماتی همچون ذلت و حقارت نمی توان آنها را توصیف کرد.
سردار باقرزاده یادآور شد: پیشمرگان مسلمان کرد برای ما حجت هستند و من به آنها اصحاب امام خمینی(ره) می گویم.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پیشمرگان مسلمان کُرد کسانی بودند که در روزهای وانفسای کردستان کنار امام(ره) ایستادند و این آرامش، امنیت و عزت را برای ما به ارمغان آوردند.
پیکرهای پاک 32 شهید تازه تفحص شده روز پنجشنبه از طریق مرز رسمی باشماق مریوان در کردستان وارد خاک میهن شدند و پس از ورود و استقبال مردم از این شهدا، وارد سنندج شدند و پنجشنبه شب نیز در محل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برنامه شبی با شهدا با حضور مسئولین و مردم برگزار شد.
۲۶ تیر ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید