خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع شهدای تفحص شده در سالروز شهادت امام صادق(ع) در ۲۱ نقطه کشور

تشییع شهدای تفحص شده در سالروز شهادت امام صادق(ع) در ۲۱ نقطه کشور
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از ۳۱ شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در مرز باشماق مریوان گفت: شهدای تفحص شده در سالروز شهادت امام صادق(ع) در ۲۱ نقطه کشور تشییع می‌شوند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده صبح امروز در مراسم استقبال از 31 شهید تازه تفحصشده دوران دفاع مقدس در مرز باشماق مریوان در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: پیکرهای مطهر 31 شهید دوران دفاع مقدس که در طول ماههای اخیر در مناطق عملیاتی کردستان عراق با تلاش گروه تفحص کمیته جستجوی مفقودین کشف شدهاند.

وی گفت: این شهدا مربوط به عملیاتهای والفجر 4 و بیـتالمقدس 5 هستند که در طول پنج ماه اخیر با رشادت گروه تفحص و همت شهیدان زنگنه، شمسیپور و کازوکی کشف و امروز به وطن بازگشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بعد از این مراسم پیکر شهدا در مریوان تشییع میشود و بعد از آن در سروآباد و سنندج نیز مورد استقبال باشکوه مردم قرار خواهد گرفت.

وی گفت: پیکر مطهر شهدا بعد از انتقال به تهران همراه با سایر شهدا که در مجموع 135 شهید است در روز 25 شوال مصادف با شهادت امام صادق(ع) در 21 نقطه کشور تشییع و خاکسپاری میشود.

سردار باقرزاده با تقدیر از حضور حماسی مردم به ویژه پیشمرگان کرد مسلمان در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدا در مرز باشماق افزود: حضور حماسی اقشار مردم در مراسم استقبال از این شهدا نشان دهنده وفاداری به آرمان شهداست.

وی با اشاره به تدام تلاشها برای کشف پیکر شهدا در منطقه کردستان عراق تصریح کرد: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تمام تلاش خود را برای یافتن پیکر شهدا در مناطق مختلف ادامه میدهد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به استقبال مردم مریوان از کاروان شهدا گفت: کاروان شهدا پس از بدرقه مردم مریوان، در ساعت 16 امروز مورد استقبال مردم سروآباد نیز قرار گرفته و پس از آن به شهر سنندج منتقل میشوند.

۲۴ تیر ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید