خانه / نمایش جزییات خبر

سردار باقرزاده/پیش‌بینی وجود ۵۰۰۰ شهید دیگر در مناطق عملیاتی عراق

سردار باقرزاده/پیش‌بینی وجود ۵۰۰۰ شهید دیگر در مناطق عملیاتی عراق
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه پیکرهای مطهر ۲۵ شهید دفاع مقدس اخیراً در کردستان عراق کشف‌شده گفت: پیکرهای این ۲۵شهید والامقام در روزهای آینده به میهن اسلامی منتقل می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقر زاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" امروز در حاشیه ورود پیکر 55شهید دفاع مقدس از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بر اساس ملاحظات امنیتی و سیاسی کشور عراق فقط موفق به دو هفته فعالیت تفحص در مناطق فاو، شرق و غرب دجله، ام الرصاص، کتیبان، مجنون و زبیدات شدیم.
وی افزود: پیکر این 55شهید دفاع مقدس در تفحص دو هفته اخیر به دست آمدند و در مناطق عملیاتی والفجر8، خیبر، کربلای چهار، رمضان، بدر و محرم هستند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: پیکرهای مطهر شهدا از معراج شهدای اهواز به تهران منتقل  سپس کار شناسایی و تشییع این پیکرها را آغاز می‌کنیم. پیکرهای مطهر شهدا تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در اقصی نقاط کشور تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
وی گفت: تاکنون پیکرهای بیش از 47 هزار شهید کشف و منتقل‌شده است و پیش‌بینی می‌کنیم پیکر 5 هزار شهید دیگر در مناطق عملیاتی عراق وجود داشته باشد.
باقرزاده با اشاره به پیکرهای مطهر 25شهید دفاع مقدس که اخیراً در کردستان عراق کشف‌شده اعلام داشت: پیکرهای این 25شهید والامقام در روزهای آینده به میهن اسلامی منتقل می‌شود.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از عموم مردم ایران خواست تا درصورتی‌که اطلاعاتی از محل شهادت رزمندگان دفاع مقدس دارند به مجموعه‌های مرتبط با کمیته جستجوی مفقودین اطلاع بدهند.
۱۲ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید