خانه / نمایش جزییات خبر

خاطره سردار سید محمد باقرزاده در مورد اهتزاز پرچم ایران در خاک عراق

خاطره سردار سید محمد باقرزاده در مورد اهتزاز پرچم ایران در خاک عراق
خاطره ای که سردار سید محمد باقرزاده با دیدن اهتزاز پرچم ایران در دستان مجاهدین عراقی در جریان مبارزه با تکفیریها بیان نمودند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، خاطره ای که سردار سید محمد باقرزاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" با دیدن اهتزاز پرچم ایران در دستان مجاهدین عراقی درجریان مبارزه با تکفیریها بیان نمودند در کانال تلگرامی معراج شهدا منتشر گردید. متن این خاطره به شرح ذیل است:

سردار باقرزاده؛
امروز در خبرها دیدم گروهی از رزمندگان عراقی درحال مبارزه با گروه های تکفیری و داعشی و بعثی پرچم مقدس کشورعزیزمان را با افتخار برافراشته کرده وبه عنوان کشور مدافع مظلومان برسردست گرفتند، این واقعه مرابه یادخاطره ای درزمان صدام ملعون انداخت. روزی درجریان اعزام گروه تفحص شهداء به شلمچه عراق، دوستان، بیرقی راکه نام مبارک امام حسین (ع) بر روی آن منقوش بود را بر روی خودرو نصب کرده بودند. افسر بعثی صدامی در دروازه ورودی مرز شلمچه خودروی بچه ها را متوقف کرد و گفت:این بیرق یاحسین رابیاورید پایین!! 
یکی ازدوستان درجواب گفت:چرا مگرچه اشکالی دارد،او باعتاب تکرارکرد و گفت: بیرق یاحسین بیاورید پایین!!!
دوست ما دوباره تکرار کرد و گفت: مگر چه ایرادی دارد؟ امام حسین (ع)  که خودش در عراق دفن است، بردن این علم به داخل خاک عراق چه اشکالی دارد؟
دراین لحظه افسر بعثی جمله ای گفت که نشانه ای است ازعمق پیوندما با سیدالشهداء و البته جایگاه و وزانت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران . او با ناراحتی گفت: قدرفع علم جمهوریه الاسلامی علی اراضی العراق یعنی بردن این پرچم یاحسین مثل این است که شما پرچم جمهوری اسلامی را در سرزمین عراق برافراشته کردید!!!
آری امروز نمی دانم آن افسرخبیث بعثی کجاست ولی شاهدیم جوانان عراقی از موضع حق شناسی و سپاسگزاری نسبت ملت و رهبر انقلاب اسلامی و شهدایی که در دفاع از ملت مظلوم عراق و حرم معصومین (ع) تقدیم نمودیم و اینگونه پرچم کشورمان رابرافراشته کردند،چراکه می داننداین بیرق همانند پرچم یاحسین  است یاحسین ادرکنا. 
۱۱ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید