خانه / نمایش جزییات خبر

شهید پازوکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است

شهید پازوکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی شهادت محمد پازوکی طرودی از شهدای تفحص سمنان، با ارسال پیامی این شهید بزرگوار را افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، علی ربیعی با ارسال پیامی شهادت شهید مخترع، محمد پازوکی طرودی را به خانواده وی و امت شهید پرور استان سمنان تبریک و تسلیت گفت.
در پیام ربیعی خطاب به خانواده شهید پازوکی آمده است: حادثه غمبار عروج ملکوتی شهید سرافراز جامعه کارگری، شهید محمد پازوکی، واقعیتی تلخ و اندوهبار است و همان‌قدر که آتش در قلب هر ایرانی دلباخته به پیشرفت و عزت میهن برمی افروزد، احساس عزت و سربلندی را دوچندان می کند و جوانان عزت آفرین و پرافتخاری مانند شهید محمد پازوکی، مهم ترین سرمایه اجتماعی هر سرزمینی به شمار می آیند که سوابق درخشان، فعالیت‌های علمی و دست‌یابی به موفقیت های چشم‌گیر آن شهید بزرگوار ، مهر تاییدی بر وجود چنین ثروت های اجتماعی در سراسر این مرز و بوم اسلامی است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین نوشت: دولت یازدهم بی شک آن جان بر کف نستوه، با سینه گشاده و عزمی راسخ، همواره به پیشواز خطر شتافته و در راه خدمت به میهن اسلامی و پیش‌برد اهداف علمی ، هرگز احساس خستگی به خود راه نداد . شهید پازوکی که به مقام کارگر نمونه سال 95 مفتخر شده بود، بی تردید با نائل شدن به جایگاه بی بدیل شهادت، برترین مزد تلاش ها و زحمات خویش را، نه از دست بشر زمینی، که از لطف خالق یکتای خود دریافت کرد.
ربیعی در ادامه این پیام آورده است:  فقدان مردان بزرگ در هر کشور و جامعه برای آن مردم و آن کشور مایه خسارت و تاسف بار است , همه در غم این عزیز سفر کرده با خانواده این شهید بزرگوار شریک و همدردیم و خدا را سپاسگزاریم که محصول تلاش های آن ساعی خستگی ناپذیر، اکنون در اختیار جامعه علم و دانش قرار دارد.
شهید پازوکی از شهدای تفحص در منطقه مرزی بین ایران و عراق و در حین یافتن اجساد باقی مانده از دوران دفاع مقدس با انفجار مین والمری به شهادت رسید.
۹ خرداد ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید