خانه / نمایش جزییات خبر

رزمندگان اطلاعات و عملیات در جنگ کارهای مهم و بزرگی انجام دادند

رزمندگان اطلاعات و عملیات در جنگ کارهای مهم و بزرگی انجام دادند
مشاورعالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهامت و دلاوری رزمندگان اطلاعات عملیات در زمان جنگ تحمیلی گفت: رزمندگان اطلاعات و عملیات در جنگ کارهای مهم و بزرگی را برای عملیات‌ها انجام داده‌اند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار محمد باقرزاده در حاشیه برگزاری همایش شهدای اطلاعات و عملیات نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدا اظهار کرد: دین اسلام و تاکید بزرگان داشتن شناخت و آگاهی از هر امری جز اقدامات ضروری است و از این رو می‌شود ارزش کارهای رزمندگان در کار اطلاعات عملیات‌ها را شناخت.
وی با بیان اینکه بدون داشتن شناخت نمی‌توان جنگ را به جلو برد افزود: شناسایی کردن داشته‌ها و توانمندی‌های دشمن در زمان جنگ یکی از کارهای مهم و واجب است.
مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به شهامت و دلاوری رزمندگان اطلاعات عملیات در زمان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: رزمندگان و بزرگانی همانند شهید حسن باقری بنیان گذار اطلاعات عملیات با همکاری تمام مردان بزرگ ارتش این کار بزرگ و مهم را انجام دادند.
باقرزاده با اشاره به اهمیت والای کار اطلاعات و عملیات و تاثیرات آن در موفقیت عملیات‌های مختلف و بزرگ گفت: برای انجام دادن این کار خطیر و مهم، افراد دارای توانایی بالا نیاز بود تا که با نفوذ در قلب دشمن این کار را عملی کنند.
وی در پایان عنوان کرد: با توجه به رشادت‌های این واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی در حوزه فیلم سازی در کشور کم توجه شده و این در حالی است که می‌توان بهتر وارد عمل شد.
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید