خانه / نمایش جزییات خبر

تدفین شهدای گمنام در دانشگاه جایگاهی برای توسل است

تدفین شهدای گمنام در دانشگاه جایگاهی برای توسل است
پیکر دو شهید گمنام 20 و 26 ساله که مربوط به عملیات فاو و والفجر 4 هستند، با اقامه نماز در ساعت 8 صبح دیروز در مسجد گلشن بابل آغاز و بر روی دستان مردم بابل با طی مسیر مسجد گلشن، امامزاه قاسم(ع) و میدان اوقاف در دانشگاه صنعتی نوشیروانی این شهرستان به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، عسکر جانعلی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم خاکسپاری پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بیان داشت: شهیدان، خادمان الهی، فاتحان قله ایثارگری، شیفتگان مخلص خدا و منادیان عدالت، آزادی و عزت هستند. تدفین شهدای گمنام در دانشگاه جایگاهی برای توسل است.
وی افزود: حضور این دو شهید فضای عطر آگینی را در محیط دانشگاه به وجود آورده است و‌ این شهدا ‌ناظر و شاهد بر اعمال ما هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان با خدای خود عهد می‌بندیم که با تمام توان خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
جانعلی‌زاده تصریح کرد: به برکت این شهدا فعالیت‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل توسعه یافته و تمام توان خود را در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گیریم.
وی بیان داشت: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علاوه بر اینکه فضایی معنوی در کنار تحصیل و یادگیری علوم مختلف فراهم می‌کند جایگاهی برای توسل دانشجویان است و آنان را با مفهوم والای شهادت و پیام شهیدان مانوس می‌کند.
جانعلی‌زاده با تقدیر از حضور پرشور مردم بابل در مراسم تشییع این شهدا اظهار داشت: قدردانی از منادیان عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و آزادی‌بخشی بسیار زیبا است، قدردانی از کسانی که برای آزادی‌بخشی و خدامحوری اذان ایثارگری سر دادند و برای دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند.
‌پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام 20 و 26 ساله هشت سال دفاع مقدس که در عملیات‌های فاو و والفجر 4 در غرب و جنوب کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند در میان حزن و اندوه فراوان مردم بابل در محوطه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به خاک سپرده شد.
مراسم سوم این شهدا ساعت 14 روز چهارشنبه با سخنرانی سردار میرشکار در آستانه مبارکه امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار می‌شود.

۱۳ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید