خانه / نمایش جزییات خبر

گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)

گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س)
فرمانده کمیته جست‌و‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فلسفه وجودی دانشگاه تلاش برای تقویت حاکمیت دینی است؛ اما برخی از دانشگاه‌ها با برخی انحرافات به تهدیدی برای نظام تبدیل شده زیرا تاکنون به رسالت انقلابی خود عمل نکرده‌اند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردارسید محمد باقرزاده " فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح" سه‌شنبه شب در آیین گرامیداشت سالروز تدفین شهدای گمنام جامعه‌الزهرا(س) که در تالار بیداری اسلامی ساختمان جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باید به صورت مستمر در طول سال مورد توجه قرار گیرد و در این راستا باید برنامه‌ها و اقدامات عملی افزایش داشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن برای جلوگیری از گسترش روشنایی‌های دین مبین اسلام در دنیا تلاش می‌کند، مطرح کرد: ایران نزدیک به 230 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است اما برخی با وجود این ستاره‌ها از دشمن فریب خورده و در امور خود راه‌های دیگری را دنبال می‌کنند.
فرمانده کمیته جست‌و جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه آل‌سعود از حرمین الهی برای اثبات دروغین حقانیت خود سوءاستفاده می‌کند، تصریح کرد: حاکمیت دین در جامعه اسلامی یکی از اهداف اصلی شهدا بوده و افرادی که در این مسیر حرکت کنند می‌توانند نظام اسلامی را به موفقیت برسانند.
وی تبعیت از فرمان ولایت فقیه را یکی دیگر از ویژگی‌های برتر شهدا دانست و ادامه داد: فلسفه وجودی دانشگاه تلاش برای تقویت حاکمیت دینی است اما برخی از دانشگاه‌ها با برخی از انحرافات به تهدیدهایی برای جامعه اسلامی تبدیل شده زیرا تاکنون به رسالت انقلابی خود عمل نکرده‌اند.
باقرزاده با اشاره به اینکه دانشگاه باید در راستای بنیان‌بخشیدن حاکمیت دینی تلاش کند، عنوان کرد: کاستی‌های دانشگاه به دلیل نبود آموزه‌های حوزوی در این مجموعه‌هاست و جامعه‌ای که فاطمی نشود، حسینی نمی‌شود.
وی ماندگاری انقلاب اسلامی را وابسته به تداوم حوزه دانست و یادآور شد: از نظر معرفتی و علمی دانشگاه از حوزه جدا نیست زیرا حوزه در دستگاه‌های مختلف دولتی و غیر دولتی، خانواده و مراکز مختلف نظام نقش زیربنایی دارد.
باقرزاده از شهادت علیرضا شمسی‌پور عضو تیم تفحص شهدا در روز گذشته یاد کرد و گفت: یکی از نخبگان کشور که قرار بود در روز کارگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کند، همراه با شهید شمسی‌پور مورد اصابت ترکش‌ مین قرار گرفته و اکنون با سه درجه هوشیاری در کما است که امیدواریم وضعیت جسمانی او بهتر شود.
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید