خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای حرم بدون تردید پیشگامان آزادسازی قدس شریف هستند

شهدای حرم بدون تردید پیشگامان آزادسازی قدس شریف هستند
سخنرانی سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در پادگان شهید محمودوند معراج شهدای اهواز

زمانی که جنگ شروع شد،یک عقیده ای بود به این که حالا که دشمن آمده و از عهده اش بر نمی آییم .دشمن غداری است پس باید تسلیم شویم و عقب نشینی کنیم. یک چیزی حدود 120کیلومترعقب نشینی کنیم وبرویم درکوه های بهبهان و به سبک اشکانیان بجنگیم زمین بدهیم و زمان بگیریم و به شکل پارتیزانی سرزمین ها را پس بگیریم . کوه های بهبهان یعنی مرز کهکیلویه و بویر احمد . شما از اهواز تاخرمشهر میروید 120کیلو متر است .آزادی این سرزمین به مراتب آسانتربود.

ما برای آزاد سازی خرمشهر در عملیات بزرگ بیت المقدس 6700 شهید دادیم شمادر نظر بگیرید اگر عقب نشینی می کردیم چقدر باید انرژی ،توان ، مهمات و نیروی انسانی مصرف می کردیم .

این یک عقیده بود که در راس آنها لیبرال ها بودند بخصوص بنی صدر براین مطلب تاکید داشت .

یک تفکر الان هم هست که در مقابل نظام سلطه _ تعبیر آقا دشمن که تصریح فرمودند که منظور آنها امریکاست_  وا بدهیم و برجام 2 و برجام 3 و 4 را دنبال کنیم .یعنی بگذاریم ما را در مباحث مربوط به حقوق بشر و... به چالش بکشند. منظورشان از واژه بشر در موضوع حقوق بشر صراحتا بگویم بهایی ها و هم جنس بازان هستند که هر کاری خواستند بکنند و کسی به آن ها چیزی نگوید.

در بحث توان دفاعی و موشکی کلا خلع سلاح نمایند ونهایتا مثل فلسطینی ها باید به یک کلاش اکتفا کنیم. برای امنیت داخلی و فقط پلیس داخلی داشته باشیم .

در بحث مقاومت اسلامی صحبت از عراق ، یمن و سوریه و فلسطین نهضت اسلامی نکنید تمام. همه جا باید دست ها را بالا کنیم . اگر رخنه را پذیرفتید تا آخر باید تحویل بدهید.

اما حرف شهدا این بود که ما قبول نداریم دشمن حتی یک وجب جلو بیاید . راه نفوذ دشمن را سد کردند و ما این درس را از دفاع مقدس می گیریم .

مدافعان حرم از حریم اسلام دارند دفاع می کنند . الان در ادبیات خود امریکایی ها دیگر بحث جنگ شیعه و سنی نیست . بحث تروریسم  و مبارزه با آن هاست . محور صحبت ،تروریست است .

اگر ملت ما از شهدای حرم استقبال می کنند و به راحتی می پذیرند این است که شهدای دفاع مقدس را دیده اند و الان هم تلاش در تفحص شهدا را می بینند و برای مردم جا افتاده است .

برخی کشورها سوال کردند شما چکار کرده اید که بعد از کشته دادن در جبهه ها مردم مشتاق ترند برای حضور در جبهه ، بله ما شهید می دهیم اما پشت سرش جوان های ما برای رفتن صف می کشند .

بحث عقب نشینی در فرهنگ انقلاب مطرح نیست عقب نشینی در مقابل دشمن معنا ندارد.

در قاموس انقلاب عقب نشینی جایی ندارد ، نرمش قهرمانانه مساله اش جداست و با عقب نشینی منافات دارد .

ما در عملیات مرصاد به دشمن اجازه دادیم تا حسن آباد و چهارزبر پیش بیاید ، بعد بچه ها ته کیسه را بستند . سر و ته کیسه دست بچه ها بود و دشمن را تار و مار کردند. سپهبد مجید راعد حمدانی آخرین فرمانده لشگر گارد ریاست جمهوری رژیم بعث عراق می گفت : من صدای گریه و ضجه منافقین را پشت بیسیم می شنیدم . بله اگر شما جایی دارید که بعد از نفوذ بتوانید دشمن را تار و مار کنید ، قبول می کنیم ولی شما میخواهید از دست بدهید این از جنس حرف های بنی صدر است. زمین بدهیم زمان بگیریم مساله این است که ما نفوذ را بپذیریم.

شهدای حرم بدون تردید پیشگامان آزادسازی قدس شریف هستند. تردیدی نداریم و این ها از حریم اهل بیت دفاع می کنند.

من این نکته را می گویم سوریه کلا حریم حضرت زینب (س) است کسی شبهه نکند که حلب چه ربطی به حرم دارد. کل سوریه حریم حضرت زینب (س) است.

عراق حریم 7 امام معصوم (س) است. سامراء حریم 2 امام، کاظمین 2 امام، کربلا که تکلیفش روشن است. نجف هم که مشخص است. کوفه مرکز فرماندهی امام عصر (عج) است. کل ایران حریم امام رضا (ع) است. اینطور نیست که حرم فقط محدوده حرم اهل بیت (س) باشد. هر جایی صدای توحید بلند و هر جایی که صدای اذان بلند می شود حریم اهل بیت (س) است.

۴ فروردین ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید