خانه / نمایش جزییات خبر

شهدا سرمایه ملتند و نباید راکد بمانند

شهدا سرمایه ملتند و نباید راکد بمانند
سردار باقرزاده ظهر روز 29 اسفند برای زائران معراج شهدای اهواز صحبت کرد و گفت : دفاع مقدس یک صفحه نورانی بسیار بزرگی بود که برای ملت رقم خورد و خوشبختانه ملت سرافراز و سربلند بیرون آمد .

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا ، سردار باقرزاده ظهر روز 29 اسفند برای زائران معراج شهدای اهواز صحبت کرد و گفت : دفاع مقدس یک صفحه نورانی بسیار بزرگی بود که برای ملت رقم خورد و خوشبختانه ملت سرافراز و سربلند بیرون آمد .

وی همچنین با بیان این که ذخایر معنویی که داریم باید موجب حرکت معنوی ما شوند و حرکت معنوی موجب حیات معنوی ما شود افزود : سرمایه باید به کار گرفته شود .شهدا سرمایه ملت اند و نباید راکد بمانند. این سرمایه باید در مصب فعالیت ها و روابط اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی ، نظامی و فرهنگی همه جا خود را نشان بدهد تا مشخص شود خونی که این ملت دادند به هدر نرفته است .

سردار باقرزاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت : راه شهدای ما راه روشنی است . آن چه که داریم از همین فداکاری ها و ایستادگی ها بوده چه در حوزه علمی و چه در حوزه عملی . هرجایی ملت ایران موفقیتی بدست آورده آنجا همان نقطه ای بود که ایستادگی و استقامت کرد . در هاضمه جهانی هضم نشد ، به قدرت ها اتکا نکرد و حرف خودش را زد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای خبرگان افزود : ما یک واقعیت هایی را تجربه کرده ایم ، لمس کرده ایم و چشیده ایم . ما شیرینی و حلاوت ولایت فقیه را چشیده ایم چه در جنگ ، چه در انقلاب ، چه در جنگ و چه الان داریم می چشیم گه چطور عزت یک ملت وابسته به همین ولایت است .

سردارباقرزاده در همین ارتباط اضافه کرد : ما در جریان شهدای منا یادمان هست وقتی آن هایی که باید درست و حسابی حرف می زدند ، حرف نزدند آقا یک تشری آمد دشمن خودش را جمع کرد تازه بعضی ها هم که رابطه ای هم نداشتند بعدا گفتند که واقعا فهمیدیم ولایت یعنی چه .

سردار باقرزاده به زائرین راهیان نور توصیه کرد که از معابر تاریخی 8 سال دفاع مقدس عبرت بگیرند . وی در این قسمت با بیان این که بخشی از اعتقادات ما در همین میادین بروز و ظهور پیدا کرده است تاکید کرد ما در مورد داشته های معنوی خود که هر دفعه می آییم راهیان نور و فرصتی است برای تجدید میثاق ، نباید بگذاریم راکد بماند . باید آن ها را بسط و توسعه دهیم و دائما بگوییم تا منتقل شود و عمده هم همین عقاید است .

 

۱ فروردین ۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید