خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز سه شنبه در شهریار به خاک سپرده می‌شود

پیکر مطهر یک شهید گمنام امروز سه شنبه در شهریار به خاک سپرده می‌شود
مسئول امور شهدای گمنام در اداره حفظ آثار جنوب غرب تهران گفت: پس از 2 روز تشییع پیکر مطهر یک شهید گمنام در چند نقطه از جنوب غرب تهران، این شهید روز سه شنبه در شهریار به خاک سپرده می‌شود.

محمد بابابزرگی در خصوص مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهرستان شهریار اظهار داشت: پادگان پشتیبانی منطقه3 ارتش میزبان یک شهید گمنام با مشخصات «شهید 22 ساله، محل شهادت منطقه پنجوین در عملیات والفجر4» خواهد شد.
وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهر صفادشت شهرستان شهریار برگزار شد که پس از مراسم تشییع حجت‌الاسلام خاتمی امام جمعه شهرستان شهریار به ایراد سخنرانی پرداخت.
مسئول امور شهدای گمنام در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب تهران خاطرنشان کرد: در  یکشنبه شب نیز مراسم وداع با شهدا در مسجد جامع شهرستان ملارد با حضور جمع گسترده‌ای از جوانان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
وی اضافه کرد: در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) مراسم تشییع پیکر مطهر شهید گمنام از محل سپاه قدیم شهریار، مرکز یادمان هزار شهید تا مصلی نماز جمعه شهریار با برنامه مداحی و سینه زنی برگزار شد.
بابابزرگی بیان داشت: از ساعاتی پیش شهید گمنام در شهر فردوسیه بر دوش مردم حزب‌الله شهریار تشییع ‌شده است و بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شب وداع با این شهید در شهر باغستان برگزار خواهد شد.
وی به مراسم خاکسپاری این شهید گمنام در پادگان پشتیبانی منطقه3 ارتش [دپوی شهریار] اشاره کرد و افزود: مراسم تشییع این شهید گمنام ساعت 9:30 روز سه شنبه از مقابل مسجد جامع امیرالمؤمنین (ع) شهر سعیدآباد شهرستان شهریار آغاز می‌شود و پس تشییع، پیکر مطهر این شهید گمنام در پادگان پشتیبانی منطقه3 ارتش به خاک سپرده می‌شود.
مسئول امور شهدای گمنام در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب تهران گفت: به خاطر درخواست بالای مردم شهرستان شهریار و شهرستان‌های اطراف برای تشییع و زیارت پیکر مطهر شهید گمنام، تدفین این پیکر مطهر به روز سه شنبه موکول شد.

۱۳ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید