خانه / نمایش جزییات خبر

مردم باید راه نفوذ عناصر سست و وابسته به آمریکا را مسدود کنند

مردم باید راه نفوذ عناصر سست و وابسته به آمریکا را مسدود کنند
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، روی کار آمدن افراد سست عنصر و وابسته به آمریکا را از اهداف دشمنان خواند و از مردم خواست راه نفوذ این عناصر را مسدود کنند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقر زاده" فرمانده کمیته جستجوی مفقودین" ظهر امروز دوشنبه در مراسم ورود پیکر شهدای تازه تفحص شده از عراق به خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون پیکر مطهر ۵۸۰ شهید گلگون کفن در نقاط مختلف عملیاتی اعم از شرق، جنوب و غرب عراق تفحص شده اند که از این میان پیکر ۱۵۰ شهید شناسایی و به خانواده آنها تحویل شد.

بازگشت پیکرهای ۶۸ شهید دوران دفاع مقدس به کشور 31

سردار باقرزاده به ۶۸ شهید تازه بازگشته به وطن اشاره کرد و گفت: این شهدا که امروز وارد خاک کشور شدند، از مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در فاو، جزیره ام الرصاص، منطقه کتیبان، مجنون و زویدات کاوش شدند و امروز مورد استقبال مردم خرمشهر قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: از این ۶۸ شهید، ۴۰ شهید از منطقه ام الرصاص کشف شدند که با همکاری دوستان اداره بندر این کار تفحص انجام گرفت و برای نخستین بار ورود این شهدا از آبراه اروند و از طریق بندر خرمشهر انجام شد.

بازگشت پیکرهای ۶۸ شهید دوران دفاع مقدس به کشور 30

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در ادامه در جمع استقبال کنندگان به سخنرانی پرداخت و با اشاره به سالروز آغاز عملیات خیبر که مصادف با چنین روزی است، به بیان ویژگی های این عملیات پرداخت و عنوان کرد: عملیات والفجر از سوم اسفند سال ۶۲ با عنوان لبیک یا خمینی آغاز شد و در چنین روزی می خواهیم درس های خود را با شهدا مرور کنیم.
باقرزاده، سرسپردگی و اطاعت همراه با اشتیاق از فرامین امام راحل را از ویژگی های رزمندگان در این عملیات و به طور کلی ویژگی ملت ایران تا زمان رحلت امام خمینی(ره) دانست و افزود: پس از رحلت امام نیز ملت همان نگاه را به خلف صالح امام داشته و همان رویه را ادامه دادند و امروز آمده ایم تا به نمایندگی از این ملت به شهدا بگوییم سرانجام خون شما به بار نشسته و ملت رشید ایران راه ولایت را همچنان ادامه می دهند.

بازگشت پیکرهای ۶۸ شهید دوران دفاع مقدس به کشور 23

وی از تلاش دشمنان برای قرار گرفتن عناصر ضعیف النفس و ساده لوح در مراحل و جایگاه های گوناگون تصمیم سازی و تصمیم گیری به عنوان اهداف دشمنان از طریق این انتخابات را متذکر شد و عنوان کرد: این روزها از رسانه های انگلیس مطالبی مبنی بر انتخاب افرادی خاص به مردم تهران داده می شود که نشان می دهد آنها به دنبال پیشرویی اهداف خود هستند و مردم تهران نیز همچون همیشه باید بر خلاف خواسته آنها عمل کنند تا به خواسته های خود دست نیابند.
باقر زاده اظهار کرد: اگر مجلسی مرعوب آمریکا و به دنبال اشرافی گری باشد، کشور را بدبخت خواهد کرد و همانطور که رزمندگان راه نفوذ دشمنان را سد کردند مردم نیز باید راه نفوذ عناصر خود فروخته را سد کنند و به کسانی که مرعوب آمریکا و زرق و برق آن هستند، رای ندهند.
وی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند که اینک دوره قاچار و پهلوی نیست و نمی توانند عناصر خود را برای تسلت بر امور مملکت در پست های مختلف بگمارند.
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به شهدا بیان کرد: ای شهدا بدانید این ملت پاسدار خون شما هستند و در هفت اسفند نشان خواهند داد که چگونه از دستاوردهای شهیدان دفاع خواهند کرد.
وی ادامه داد: امروز روز مهمی است  که در آن مردم جمع شدند تا به شهدا بگویند همانطور که تاکنون اجازه ندادیم عناصر نفوذی در ارکان نطام خللی وارد کنند از این پس نیز همانطور خواهد بود.

بازگشت پیکرهای ۶۸ شهید دوران دفاع مقدس به کشور 21

به گزارش خبرنگار مهر، امروز و مصادف با ایام فاطمیه و سالروز آغاز عملیات خیبر، پیکر مطهر ۶۸شهید گلگون کفن با گذر ازموج های خروشان اروند رود خود را به ساحل وطن رساندند و خیل عظیم مشتاقان و دوستدارن مسیر ولایت و شهادت اعم از  مردم خرمشهر و آبادان، کاروانیان راهیان نور و برخی مسئولان شهری به استقبال این شهیدان شتافتند.
این شهدا به معراج شهدای اهواز منتقل شدند تا پس از مراسمی به  تهران برای انجام آزمایشهای DNA منتقل شوند.
۴ اسفند ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید