خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر 68 شهید دوران دفاع مقدس در اسکله بندر خرمشهر تشییع می گردد

پیکر مطهر 68 شهید دوران دفاع مقدس در اسکله بندر خرمشهر تشییع می گردد
به مناسبت ایام فاطمیه و ورود پیکر 68 شهید دوران دفاع مقدس به کشور، مراسم شبی با شهدا شام‌گاه سوم اسفندماه در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سرهنگ حسین عشقی" فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان خوزستان"با اشاره به بازگشت پیکر مطهر 68 شهید دوران دفاع مقدس به کشور، گفت: این شهدا دوشنبه 3 اسفندماه به میهن اسلامی منتقل و در ایام فاطمیه فضای میهن اسلامی مملو از عطر لاله‌های زهرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول یک ماه گذشته این شهدا از داخل خاک عراق و از مناطق ام‌الرصاص، مجنون و زبیدات توسط جستجوگران این قرارگاه تفحص شده‌اند، اضافه کرد: این شهدا مربوط به عملیات‌های خیبر، والفجر هشت، والفجر یک، محرم، کربلای 4 و تک دشمن هستند.
عشقی افزود: پیکر مطهر این شهدا ساعت 9 به وسیله شناور از رودخانه اروند و از مقابل جزیره ام‌الرصاص به اسکله بندر خرمشهر منتقل و با ذکر یا زهرا(س) و یا حسین(ع) مورد استقبال مسئولان و کاروان‌های راهیان نور و عموم مردم به ویژه مردم همیشه در صحنه آبادان و خرمشهر قرار می‌گیرند.
فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: پیکر مطهر این شهدا پس از مراسم استقبال و عزاداری از بندر خرمشهر به معراج شهدای اهواز منتقل و پس از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا و عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار خواهد شد.
۱ اسفند ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید