خانه / نمایش جزییات خبر

نخستین دیدار خانواده شهید تولایی با مزار فرزندشان پس از ۳۳ سال

نخستین دیدار خانواده شهید تولایی با مزار فرزندشان پس از ۳۳ سال
خانواده معظم شهید تازه شناسایی شده «محمدرضا تولایی» پس از گذشت ۳۳ سال با مزار فرزند شهیدشان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، مراسم دیدار خانواده شهید تازه‌شناسایی شده «محمدرضا تولایی» با مزار فرزند شهیدشان امروز شنبه 17 بهمن‌ماه در پادگان شهید خضرایی ارتش با حضور امیر ناصر آراسته جانشین هیئت مشاوران نظامی فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

خانواده معظم این شهید که بعد از گذشت 33 سال از شهادتش هویت پیکرش احراز شده است، دیدار کردند. شهید تولایی متولد سال 1332 و اعزامی از دزفول است. او سال 61 به جنگ اعزام و در منطقه عملیاتی شلمچه-کوشک و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است. پیکر مطهرش نیز به عنوان شهید گمنام در 23 مهرماه سال 93 در تهران، پادگان شهید خضرائی(ستاد نهاجا) تشییع و به خاک سپرده شده است.

امیر آراسته با اشاره به مقام شهدا و لزوم تکریم خانواده شهدا، اظهار داشت: حضرت آقا گفته‌اند که تکریم شهیدان به این معنی است که ملت بزرگ در برابر زورگویان سر خم نکند و حقیقتاً هم باید خانواده شهدا مورد تکریم قرار گیرند.

وی نفوذ را بزرگ‌ترین و مهمترین حیله دشمن در عصر حاضر علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا، یاد شهدا و ذکر خداوند بهترین وسیله برای سد راه نفوذ دشمن است. تکریم شهدا و یاد شهدا سفارش حضرت امام و مورد تأکید رهبر انقلاب است و اگر امام بنیانگذار انقلاب اسلامی بود اعتقاد ما این است که حضرت آقا بنیانگذار مجدد تمدن شکوهمند انقلاب اسلامی است.

در پایان این مراسم سنگ مزار این شهید بزرگوار با حضور خانواده‌اش تغییر کرد و سنگ جدیدی با نام «محمدرضا تولایی» جایگزین شد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید