خانه / نمایش جزییات خبر

غبارروبی مزار شهدای زنجان همزمان با دهه مبارک فجر/ تولید نرم‌‏افزار تاریخ انقلاب در زنجان

غبارروبی مزار شهدای زنجان همزمان با دهه مبارک فجر/ تولید نرم‌‏افزار تاریخ انقلاب در زنجان
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان زنجان گفت: مزار شهدای زنجان به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی غبارروبی می‏‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، علی مهدی‎خانی دیروز در گفت‌‌وگویی در زنجان اظهار داشت: برنامه‌‏های مختلفی در قالب برنامه‎های عمومی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان پیش‎بینی شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه دیدار از خانواده معظم شهدا به صورت ویژه یکی از مهم‏ترین برنامه‌‌های این اداره‌کل در ایام دهه فجر به شمار می‏رود، خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‎های مورد نظر و پیش‌‏بینی شده برای این ایام توسط این اداره‌کل است.
این مسئول با اشاره به اینکه مزار شهدای بالا و مزار شهدای پایین شهر زنجان غبارروبی می‏شود، تصریح کرد: بر اساس برنامه‏‌ریزی‎های صورت گرفته به مناسبت بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران مزار شهدای گمنام در منطقه تفریحی و گردشگری «گاوازنگ» نیز غبارروبی خواهد شد.
مهدی‎خانی یادآور شد: غبارروبی مزار شهدای گمنام گاوازنگ همزمان با دهه مبارک فجر همراه با برنامه ویژه‎ای است که برای این مراسم تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه به مناسبت بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تبلیغات محیطی توسط اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان صورت می‏‌گیرد، ادامه داد: از نمایشگاه‌هایی که در استان با عنوان «مدرسه انقلاب» برپا می‌‏شود نیز به صورت محتوایی توسط این اداره کل حمایت می‏‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه از برگزاری یادواره‎های شهدا به مناسبت دهه مبارک فجر حمایت می‎شود، اضافه کرد: تامین محتوایی فعالیت‎ها و برنامه‌‌هایی که توسط سایر نهادها اجرا می‏‌شود از دیگر برنامه‏‌های مورد نظر به شمار می‏‌رود.
این مسئول با اشاره به تولید نرم افزار تاریخ و وقایع انقلاب اسلامی ایران در استان از دیگر برنامه‌های اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس است، یادآور شد: این نرم‌افزار قابل نصب در تلفن‎های همراه با سیستم عامل اندروید است.
مهدی‎خانی انقلاب اسلامی ایران از اصول قرآن کریم نشات گرفته است، اظهار کرد: این انقلاب بر اساس دین و آموزه‌‏های آن پایه‌‏ریزی شده است.
وی تاکید داشت: همواره حضور و نقش گسترده مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به امامت امام خمینی (ره) بی‏‌نظیر بوده است.
۷ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید