خانه / نمایش جزییات خبر

مردم با حضور باشکوه اقتدار و اتحاد ملت را به رخ جهانیان کشیدند

مردم با حضور باشکوه اقتدار و اتحاد ملت را به رخ جهانیان کشیدند
مردم شیراز با حضور حماسی در مراسم تشییع پیکرهای مطهر حدود ۱۰۰ شهیدگمنام برگ زرینی بر افتخارات این استان افزوده و بار دیگر با حضور باشکوه خود اقتدار، همبستگی و اتحاد ملت را به رخ جهانیان شیدند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، آن‌قدر امروز حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور دیار احمدبن موسی(ع) در مراسم تشییع شهدای گمنام باشکوه بود که همگان از این شور و شعور و بصیرت مردمی در حیرت مانده بودند.تعدادی از مسئولان استانی نیز در گفت‌وگویی به بیان دیدگاه‌های خود و حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام پرداختند.
در حاشیه این مراسم فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد در گفت‌وگویی با قدردانی از حضور باشکوه و بابصیرت مردم استان فارس به ویژه شهر شیراز در میزبانی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام اظهار داشت: مردم با حضور حماسی خود در استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام نشان دادند مایه اقتدار و عزت کشور هستند.

امیرسرتیپ دکترحسین محمدی با بیان اینکه هرچه داریم از شهدا، صبر، ایثار و گذشت خانواده معظم شهدا است افزود: این حضور پرشور مردم در تشییع یپکرهای مطهر شهدا نشان از فهم و درک آنان در تجلیل از مقام شهدا است.
وی با بیان اینکه حضور پرشور و باشکوه مردم استان فارس و به‌ویژه شهر شیراز در تشییع پیکرهای مطهر شهدا ماندگار می‌شود گفت:این کمترین کاری است که مردم و مسئولان به احترام شهدا از خود داشتند.
فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد  با اشاره به حضور تمام کارکنان و خانواده‌های ارتش در این مراسم خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه و همواره به عنوان جزیی از مردم کشور سعی کرده در تمام صحنه‌ها حضور باشکوهی داشته باشد و امروز حضور ارتش بسیار چشم‌گیر بود و تمام فرماندهان و مسئولان سعی کردند با حضور باشکوه گوشه‌ای از دین خود را به شهدا ادا کرده باشند.
باید به آرمان بلند شهدا وفادار باشیم
معاون سیاسی‌،اجتماعی و امنیتی استاندار فارس نیز در گفت‌وگویی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام اظهار داشت: امروز مردم وفاداری خود را با به ساحت مقدس شهدا به اثبات رساندند و طلوع صبح از مسیر ورودی منتظر ورود شهدا بودند که این نشان دهنده این است که هنوز بوی عطر شهادت و ارادت به شهدا در جامعه جاری است.
هادی پژوهش جهرمی بیان کرد: آنچه امروز سبب شده که مردم به صحنه کشیده شود اخلاص، ایثار و گذشت شهدا بوده که وام‌دار آنان هستیم و باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و به آرمان بلند آنان وفادار باشیم.
حضور مردم در تشییع شهدا اهمیت تکریم شهدا را ‌رساند
فرمانده انتظامی استان فارس نیز با قدردانی از حضور باشکوه مردم در تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در گفت‌وگویی اظهار داشت:  امروز مردم فارس به ویژه شیراز به ساحت مقدس شهدای عزیز و گمنام دفاع مقدس سرتعظیم فرود آورده و زن و مرد و پیرو و جوان همه و همه باشور و حال وصف ناپذیری در مراسم تشییع شهدا حضور یافته و  ارادت خود به شهیدان گرانقدر را نشان دادند.
سردار احمدعلی گودرزی افزود: حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای گمنام جلوه‌هایی از اردات به کسانی بود که  برای کشور با اهدای خون مبارکشان درخت انقلاب را آبیاری کردند.
وی بیان کرد: حق همین است مردم به شهدا و خانواده معظم شهدا را تکریم کنند و این نیز از سر ارادت،اخلاق و باورهای اسلامی بیش از پیش دنبال شود.
فرمانده انتظامی استان فارس در مورد فعالیت‌ نیروهای انتظامی استان در مدت 10 روز گذشته برای مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: تمام نیروهای پرتلاش انتظامی استان از ابتدای ورود کاروان شهدا به استان فارس به منظور نظم‌بخشی به مراسم و رعایت اصول ترافیک و همچنین ایجاد امنیت پایدار و همه جانبه تلاش کردند.
گودرزی افزود: با ایجاد تمام بسترهای لازم امنیتی و ترافیکی در فارس و به ویژه شیراز مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدا با استقبال مردم و در بهترین شرایط ممکن برگزار شد.

۳ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید