خانه / نمایش جزییات خبر

آئین وداع با شهدای گمنام در بیش از ۴۰ نقطه شیراز برگزار می‌شود

آئین وداع با شهدای گمنام در بیش از ۴۰ نقطه شیراز برگزار می‌شود
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس از برگزاری آئین وداع با شهدای گمنام در بیش از ۴۰ نقطه شهر شیراز خبرداد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، پاسدار جواد قناعتی در گفت‌و‌گویی در شیراز،با اشاره به برگزاری آئین وداع با شهدای گمنام در بیش از 40 نقطه شهر شیراز اظهار داشت: این آئین شامگاه پنجشنبه و صبح جمعه در 24 نقطه از شیراز با محوریت حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، حضرت سیّد علاءالدین حسین (ع)، بقاع متبرکه، گلزار شهدا، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.
وی با تشکر از حضور ارزشمند و ماندگار مردم شهر مقدس شیراز در آئین استقبال و تشییع 94 شهید گمنام دوران دفاع مقدس افزود: برای حضور شهدای گمنام در نزدیک به 20 مسجد که امکان برگزاری مراسم وداع با شهدا را دارند برنامه‌ریزی شده است.
رئیس کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس با بيان اینکه در مراسم تشییع امروز به مردم برای برگزاری آئین وداع با شهدای گمنام اطلاع‌رسانی شده است خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال گسترده مردم برای برپایی این مراسم همراه با نماز مغرب و عشاء و قرائت دعای کمیل برنامه‌ریزی شده است.
قناعتی بیان کرد: پیکرهای مطهر شهدای گمنام که از بیست و سوم دی ماه میهمان مردم استان فارس بودند پس از وداع مردم برای انجام آزمایش‌های DNA به تهران منتقل می‌شود.

۳ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید