خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر شیراز

تشییع پیکر شهدای گمنام در شهر شیراز
پیکر شش شهید سرافراز هشت سال دفاع مقدس بر فراز دستان امت ولایتمدار و شهیدپرور شیراز تشییع شد.

 به گزارش شبکه خبر دانشجو از شیراز، مردم همیشه در صحنه شیراز ظهر دیروز پس از اقامه نماز پرصلابت و دشمن شکن جمعه، پیکر شش شهید گلگون کفن دفاع مقدس را تشییع کردند.

کلیه اقشار این شهر مقدس دیروز با اشک های خود پیکر شهدایی را بدرقه کردند که روزی با لبیک به فرمان امام امت(ره) و ولی خود به جنگ با متخاصمان دین و وطن رفتند.

مردم شیراز آمده بودند تا ضمن تجدید عهد با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا، بیعت دوباره با ولی امر مسلمین داشته باشند و بگویند تا آخرین قطره از خونشان با بصیرت و مجاهدت و ولایتمداری در برابر دشمنان داخلی و خارجی جنگ امروز ایستاده و می ایستند و اجازه نمی دهند نااهلان، مقام ولایت را به انزوا بکشانند.

بنا بر این گزارش، تشییع پیکر شهدا دیروز قبل از نماز جمعه به صورت رسمی از مجتمع نیروی انتظامی در میدان امامزاده شاهزاده قاسم (ع) شروع و تا حرم حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) ادامه یافت.

لازم به ذکر است، تشییع پیکر دو شهید گمنام از این کاروان شهدا در قائمیه کازرون و دو شهید نیز در شهرستان قادر آباد دوشنبه، 12 مهرماه جاری، همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) انجام خواهد شد و دو شهید گمنام نیز در محل پردیس دانشگاه آزاد شهر جدید صدرا به عنوان نماد ماندگار ایثار و مقاومت یکشنبه، 11 مهرماه جاری بر روی دستان پر مهر مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس تشییع خواهند شد. 

آثار به جای مانده از این شهدای گمنام که در عملیات قدس 3 به فیض شهادت نایل شده اند، در منطقه عین منصور تفحص شده است.

۱۰ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید