خانه / نمایش جزییات خبر

11 مهر ماه دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شیراز دفن می‌شوند

11 مهر ماه دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد شیراز دفن می‌شوند
دو شهید گمنام یکشنبه، 11 مهرماه جاری به عنوان «نماد ماندگار ایثار و مقاومت» در محل پردیس دانشگاه آزاد شهر جدید صدرا بر روی دستان پر مهر مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس تشییع خواهند شد.

 به گزارش شبکه خبر دانشجو، آیین باشکوه استقبال از شش تن از شهدای گمنام دفاع مقدس دیروز با حضور معاون سیاسی- امنیتی استانداری فارس در فرودگاه بین المللی آیت الله شهید دستغیب(ره) شیراز برگزار شد.

معاون سیاسی- امنیتی استانداری فارس دیروز به همراه سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی، مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس و جمعی از مسئولان ارشد نظامی و انتظامی استان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس از شش تن از شهدای گمنام استان فارس در دروان دفاع مقدس استقبال کردند.

برگزاری مراسم «شبی با شهدای گمنام» که دیشب به همراه دعای کمیل در حرم مطهر علی بن حمزه (ع) برگزار شد، از جمله برنامه های کمیته استقبال از شهدای گمنام استان فارس بود.

این شهدای گمنام همزمان با برگزاری مراسم نماز جمعه این هفته شیراز بر روی دستان زنان و مردان مومن و متدین شیراز تشییع خواهند شد.

تشییع دو شهید گمنام از این کاروان شهدا در قائمیه کازرون و دو شهید نیز در شهرستان قادرآباد دو شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) انجام خواهد شد و دو شهید گمنام نیز در محل پردیس دانشگاه آزاد شهر جدید صدرا به عنوان نماد ماندگار ایثار و مقاومت یکشنبه بر روی دستان پر مهر مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس تشییع می شوند.

آثار به جای مانده از این شهدای گمنام که در عملیات قدس 3 به فیض شهادت نایل شده اند، در منطقه عین منصور تفحص شده اند.

۱۰ مهر ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید