خانه / نمایش جزییات خبر

نامه درخواست شهید گمنام توسط شهید مدافع حرم+تصویر

نامه درخواست شهید گمنام توسط شهید مدافع حرم+تصویر
شهید سید مصطفی صدرزاده چند روز پس از شهادت به دست تروریست‌های تکفیری در شهریار به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، شهید سید مصطفی صدرزاده که نام جهادی‏‌اش سید ابراهیم بود در روز تاسوعا با جهاد و خلق حماسه با جان نثاری در راه اسلام و هدیه کردن خون پاکش در این مسیر به دیدار مولایش شتافت.
این شهید عملیات محرم چند روز پس از شهادت به دست تروریست‌های تکفیری در شهریار به خاک سپرده شد.
آنچه خواهید خواند متن نامه درخواست شهید گمنام برای شهرستان شهریار منطقه کهنز با امضاء شهید مدافع حرم سید مصطفی صدرزاده است که متن نامه به شرح زیر می باشد:

جناب آقای هادی زاده 

رئیس محترم ستاد یادواره شهدای شهرستان شهریار

سلام علیکم

با صلوات بر محمد وآل محمد(ص) احتراما به استحضار می رساند منطقه کهنز از توابع شهرستان شهریار دارای بیش از 33000 نفر جمعیت ساکن و به دلیل قرار گرفتن در مرکزیت شهرستان جز مناطق مهم و پرتردد محسوب می شود. بحمدالله دارای مردمی خونگرم و ولایی است. این منطقه دارای تعداد 30 خانواده شهید، سه مسجد،سه پایگاه بسیج، پنج هیئت مذهبی و یک شهرک مسکونی سپاه می باشد که در این اماکن به فعالیت های فرهنگی - اجتماعی پرداخته شده و در راستای منویات مطاع مقام معظم رهبری به همت و اتفاق جمعی توانسته اند در حوزه های مختلف دینی و اجرای شعائر اسلامی کارهای شایسته ای انجام دهند ولیکن با توجه به این که منطقه فاقد اماکن زیارتی می باشد. خواهشمند است به دلیل درخواست های مکرر شهروندان و خانواده های معظم شهدا شهر نسبت به واگذاری دو پیکر پاک و مطهر شهید گمنام در بوستان پیامبر اعظم(ص) واقع در کهنز خیابان 20 متری بسیج گلستان 16 این منطقه مساعدت لازم را مبذول بفرمائید. 

برای دیدن سایز بزرگ عکس اینجا کلیک فرمائید.

مدافع حرم

۲۸ آذر ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید