خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره دو شهید خوشنام دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

یادواره دو شهید خوشنام دانشگاه مازندران برگزار می‌شود
هفتمین یادواره ی دو شهید خوش نام دانشگاه مازندران، یکشنبه 29 آذرماه در پردیس دانشگاه مازندران و در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود.
هفتمین یادواره ی دو شهید خوش نام دانشگاه مازندران، یکشنبه 29 آذرماه در پردیس دانشگاه مازندران و در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود. این یادواره در راستای پاسداشت نام شهدا به ویژه شهیدان سنگر علم و با هدف الگو سازی برای دانشجویان نسل جوان برگزار می‌شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران گفت: برگزاری یادواره شهدا فرصت ارزشمندی برای آشنایی نسل جوان با الگوهای رشادت و ولایت‌محوری است و موجب الگوسازی در بین جوانان شده و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس را به خوبی به بازگو می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و تقویت روحیه شهادت طلبی و مضاعف کردن روحیه معنوی استادان، کارکنان و دانشجويان از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.
حسن پور با اشاره به دیگر برنامه های این مراسم تصریح کرد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام دانشگاه و اقامه نماز جماعت در مسجد امام جعفر صادق(ع) دانشگاه از دیگر برنامه های این یادواره شهدا خواهد بود.
۲۵ آذر ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید