خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 12 شهید گمنام در ۴استان+تکمیلی

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 12 شهید گمنام در ۴استان+تکمیلی
پیکر پاک و مطهر 12شهید گمنام در6 نقطه از ۴ استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

 به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، همزمان با شروع دهه دوم محرم الحرام پیکر پاک و مطهر 12 شهید گمنام در6 نقطه از ۴ استان کشور تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

نقاط تشییع به شرح ذیل می باشد:
روز ۱۰ آبان ماه
استان خراسان جنوبی؛ دانشگاه پیام نور بیرجند میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 16 و18 ساله در عملیات های بدر و خیبر در مناطق عملیاتی شرق دجله و مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

روز ۱۱ آبان ماه

استان کرمانشاه؛ شهر گودین شهرستان کنگاور میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 19و17 ساله در عملیات های خیبر و محرم در مناطق عملیاتی مجنون و شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استان سیستان و بلوچستان؛ ستاد ناجا استان میزبان یک شهید گمنام می باشد. این شهید 20 ساله در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استان سیستان و بلوچستان؛ دانشگاه ولایت ایرانشهر میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 19و 25 ساله در عملیات های والفجر1 و محرم در مناطق عملیاتی فکه و شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استان یزد؛ بوستان بهاران شهر میبد میزبان سهشهید گمنام می باشد. این سه شهید 24، 18و 18 ساله در عملیات های بدر ، وافجر 1 و خیبر در مناطق عملیاتی شرق دجله ، فکه و مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استان یزد؛ دانشگاه فنی و حرفه ای اردکان میزبان دو شهید گمنام می باشد. این دو شهید 20و 18 ساله در عملیات های بدر و والفجر1 در مناطق عملیاتی شرق دجله و فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

۷ آبان ۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید